NOEN UTEN KVALME?

x1xZICO

Første møte med forumet
HEISANN.
LURTE PÅ OM DET ER ANDRE SOM IKKE KJENNER KVALMEN?
VED TIDLIGERE SVANGERSKAP HAR JEG LAGT Å KASTET OPP I FLERE MND.
MEN DENNE GANGEN ER JEG FRI FRA KVALME.

...ER ELLERS BARE EKSTREMT TRØTT...[&o]

Er ikke plaget med kvalme, og det er jeg glad for. Men er nok ganske trøtt jeg og[;)]  Opplevde aldri å være så trøtt i de andre graviditetene. Håper det snart går over...

jeg var kjempekvalm i forrige svangerskap. fra rundt uke 5-6.
men denne gangen er jeg ikke kvalm! [:)] er nå 7 uker.
det kan jo enda komme, men jeg er glad for hver dag som går uten!

har ikke vært kvalm, trodde jeg skulle slippe unna.. men neida, har vært kvalm i de siste dagene nå.. uff[:'(]

Var kvalmfri til uke 6,etter det har jeg vært kvalm konstant.
Fikk "piller" av legen som ikke lenger funker.
Går rundt og kaster opp og brekker meg 24/7 [:'(]

Har ikke vært kvalm en eneste gang jeg. Er ikke sliten eller spesielt trøtt heller. Blir nesten litt nervøs av de manglende tegnene jeg har......

Men har kviser og ømme pupper da! Bare glad for å slippe kvalmen, selvsagt!

Klem,M

Var litt uggen for noen uker siden. Men kastet ikke opp.
Er i fin-fin form nå.
Har riktignok vært ekstremt trøtt, bare hatt lyst til å sove. Nå begynner jeg å få tilbake litt energi og overskudd, men kjenner fortsatt at kroppen vil ha mer søvn en normalt.

Velkommen hit og gratulerer med graviditeten![:)]

Tror nok de fleste misunner deg som slipper kvalmen nå. Er så heldig selv at jeg har sluppet unna, men er ekstremt trøtt jeg også!

Jeg kastet aldri opp i mitt svangerskap, var nesten ikke kvalm heller[:)]

var og er utrolig kvalm hele tiden nesten[:'(]
d var sånn jeg fant ut at jeg var gravid=) det skjedde vel på en rar måte=) jeg hadde logge å spydd i ca en måne, trodde jeg hadde omgangs sjuka, så dro jeg hjem til mamma, for jeg fikk ikke gjort noe pga kvalmen.. så lå jeg hjemme å spydde i ca 2 uker, så foreslo mamma at jeg kanskje kunne være gravid, jeg trodde ikke d kunne være mulig for jeg gikk jo på p sprøyta, mn så tok jeg en test for å være på den sikre siden, å da... fant jeg d ut[:)] mn jeg ble egentli ganske gla da jeg fant d ut[:D]
er i 13 uke nå, å trodde kvalmen skulle gi seg, mn d er så vidt jeg klarer å snuble ut døra... har prøvd d der me kjeks, mn d virker bare ei lita stund, så er d på an igjen...

er d noen gode råd som funker der ute?

Back
Topp