Noen unge maijenter her? :)

ElisaChris

Andre møte med forumet
Er selv ung og venter barn, så hadde vært greit med noen på ca egen alder å dele erfaringer og andre ting med :) blir straks 20!  

Jeg er 23, vet ikke om jeg går under kategorien "ung" mamma, men tror jeg er en av de yngste her:)

Jeg er 25, men føler meg veldig ung :D 

Tittetitt skrev:
Jeg er 23, vet ikke om jeg går under kategorien "ung" mamma, men tror jeg er en av de yngste her:)

Ung jo, iallefall såpass at jeg kan si du er på min alder ;)  Litt ensomt her når det bare er mødre som er eldre... 

Nannenoon skrev:
Jeg er 25, men føler meg veldig ung :D 

Du er da også ung;) hehe
Bra at du føler deg ung også, hadde vært verre om du følte deg gammel.. :P

Føler meg veldig ung jeg også. Tenker av og til: ÆÆÆÆ, dette er alt for tidlig! Men så roer jeg meg, og tenker at dette går så fint:) Var det planlagt for alle her, og har dere noen fra før? For oss var det planlagt og den første =)

Jeg og er 25, så er ikke såååå ung da!! Men venter nr 2 og føler meg ikke så gammel heller ;) Fikk storebror da jeg var 23 :)

Tittetitt skrev:
Føler meg veldig ung jeg også. Tenker av og til: ÆÆÆÆ, dette er alt for tidlig! Men så roer jeg meg, og tenker at dette går så fint:) Var det planlagt for alle her, og har dere noen fra før? For oss var det planlagt og den første =)

Heheh,man kan nok aldri være nok forberedt! :P 
For oss var det også planlagt (men kom overraskende på begge alikevel), og det er den første :)

Jeg er 23. Var 20 når jeg gikk gravid med min første :)

Føler meg relativt ung :)

Jeg er snart 27, og venter 5 mann.. Fikk første som 19 åring, og de tre første barna mine kom på 3 1/2 år =) Alle like planlagte å elsket =)

Så jeg vet hvordan det er å være ung mamma i allefall, selv om jeg nok sikkert ikke blir kategorisert som det akkurat i dag =)

blir 23 i nov. føler meg ung, og er vel det :) fikk min første for et år siden. dette var langt ifra planlagt, brukte minipiller. men like takknemmelig uansett, tar det som kommer ;)

Jeg er 24 år, sånn midt på treet til å få nr 1, tenker jeg :) :)

ElisaChris skrev:
Er selv ung og venter barn, så hadde vært greit med noen på ca egen alder å dele erfaringer og andre ting med :) blir straks 20!  

Heihei!

Jeg er 20 år, og venter nr 2

Jeg er 26 og føler meg allikevel som en "ung" mor, var 23 når jeg fikk første...

Her er ingen alene eller ensomme, lik alder eller ei, så tar vi jo vare på hverandre :)

Usynlig skrev:

ElisaChris skrev:

Heihei!

Jeg er 20 år, og venter nr 2

Heei der! :)  Endelig noen på ca min alder! 
Var du gammel når du fikk nr 1 ? 
Venter min første nå,er så spent!

Back
Topp