Noen unge mødre her?

Var en ung mamma på 19 år da førstefødte ble født, men det er jo 4 år siden nå da [8D] Er fremdeles ung da [:D]
 
vet ikke om jeg er ung eller gammel nå[:D] 26 år og har en jente på 5 år , Gutt på 2 1/2 og minsten på 1 mnd.
 
ORIGINAL: snuppah88

22 fra stjørdaln her[;)] 2 snupper, ei på 1,5 og ei på 6 mnd[:)]


sign, bare at minsta mi er helt fersk[;)]
 
hei e 20 år å mamma til ei jenta på 1.5 år (født jan09) å en gutt på snart 3 mnd (født april10)  bor i hammerfest i finnmark[:)]
 
S jeg er litt eldre enn de fleste her inne. men ser på meg selv som en ung mor enda=) Var akkurat fylt 22 da min lille solstråle kom til verden, det er litt over to år siden nå=) er fra Bergen.
 
Jeg er 21 år og har ei lita jente på 4 mnd :)
Også er jeg fra Porsgrunn (så si fra om du bor i nærheten [;)])
 
Jeg er!

Blir 20 år nå i september og har ei nydelig jente som heter Amalie. Hun var 1 år nå den 11.juni [:)] Vi bor i Trondheim og vil gjerne bli kjent med flere unge mødre, enten her i Trondheim eller på msn [:D]
 
18 år fra Sogn og Fjordane, termin i slutten av januar/begynnelsen av februar :) førstegangs :)
 
Hei. Jeg er en jente på 17 år. Blir 18 i august og er mamma til Thea Emilie på 3mnd. Er fra bergen [:D] Artig og se så mange unge mødre. (Kjenner omtrent ingen..)
 
Blir 19 5 uker før Gutten min kommer til verdnen og flytter snart fra Oslo og til Sørum [:D]
 
Jeg er 18 å venter en liten prins i desember (6.des) [:D]
Bor i Molde [:D]
 
 
 
Hei! [:)] Jente fra Haugesund, blir 18 litt under en mnd før jeg har termin! [:D] Har termin i oktober ;)
 
Blir 20 i oktober, har en sønn på 5 mnd og vi bor like utenfor Trondheim med barnefaren :)
Noen i nærheten som har lyst til å bli kjent? :)
 
Trønder jente på 20 år fra Trondheim.
Blir mamma til en gutt i september:)
Har samboer, vi bor for tiden i Ålesund med flytter hjem til Trondheim i desember:)
Neste høst Flytter vi til Bergen:)
 
Back
Topp