Noen trøndere her? St Olavs?

Eca

Betatt av forumet
Hei[:)]
Er det noen som vet hva som skjer på fødeavdelingen der oppe. Har hørt at den nye avdelingen ikke kan åpnes, og at det ikke skal skje før 2007 eller noe. Noen som har hørt noe?

Hilsen kommende Trønder

hæææ?
Sist jeg hørte, skulle de flytte over til den nye fødeavdelingen i uke 8 eller noe sånt...
men det kan jo hende de har funnet en alvorlig feil som utsetter det hele da.
Jeg skal uansett føde på "gamle" avdelingen, siden det blir iløpet av uka her.
Håper det går greit slik at jeg kan overføres til pas.hotellet rett etterpå. Orker ikke ligge på flermannsrom [&:]

Det blir utsatt på ubestemt tid, pga av økonomiske problemer.. Noe med at sykehuset ikke har råd til å drive to steder samtidig mens de holder på med flyttingen, hvis jeg ikke tar feil. Mange avdelinger flytter jo mot mars og videre utover, så rart det ikke gjelder fødeavd. også. Det kan bli utsatt så sent som til 2009 (??) synes jeg de sa....

Det siste jeg hørte, på SM, var at de skal flytte 8.mars... Er egen tråd om det der.

Åh...jeg håper så indelig de åpner til sommeren i alle fall.....Hva er SM?[8|]

ECA75

By the way... dere som hører til St.Olav. Når fikk dere innkalling til ultralyd? Jeg er 16 uker på vei i morgen og ennå har jeg ikke hørt noe...

Jeg skal på UL på fredag, og jeg fikk brevet for kjempelenge siden. Kanskje tre uker siden, eller noe.

Men ja, jeg er også forvirra og litt bekymra over hva som skjer med flyttinga. Det er samme for meg om det blir ny avdeling, gammel avdeling eller Orkdal, bare jeg får VITE DET PÅ FORHÅND! Jeg vil ikke komme med rier og så bli sendt hit og dit! Eller komme midt i et flyttekaos, der ingen husker hvor man har lagt utstyret, og riktig person er på den andre avdelinga ... Har flyttekaos hjemme for tida, og jeg har i hvert fall ikke greie på hvor jeg har lagt noen ting ...

Ikke ille å komme til Orkdal. De er kjent for fødeavdelinga der. Skal visstnok være meget bra. Håper jeg får komme dit selv [:)]

ORIGINAL: eca75

Åh...jeg håper så indelig de åpner til sommeren i alle fall.....Hva er SM?[8|]

ECA75

SM er "snart mamma", et annet forum på nettet... Vet ikke mer enn det jeg har lest der...

Back
Topp