Noen tips????

soffy81

Elsker forumet
Han hyler og hyler og har økedag nummer tre på rad...spiser hver time og vel så det...så utpå kvelden blir jo puppene tomme da....og han nekter plent å ta både flaske og smokk.....hve i huelste finner en på da????????????????
En blir jo litt fortvila liksom....Trenger sårt deres kloke råd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:(][:(][:(]

Og pappa sitter foran pcen og tar tester i forbindelse med et kurs han går på....han har avlasta meg 20 mninutter med bæring i dag gitt...juhuuuuu......men det var bare slik at jeg kunne plukke ut av oppvaskmaskina og lage middag[:@][:@][:@]

sukkervann hvis han har magevondt......hvis han ikke tar flaske i det hele så stapp tuten i malt først....

ORIGINAL: dørti gullkorn

prøv å gi med kopp eller sprøyte :)

det funker alltid her hvis han er helt vrang og ikke vil noe, men samtidig er forferdelig sulten[;)]

men jeg må bare spørre.. hvordan gir du med sprøyte?

Jeg ga med sprøyte på sykehuset, da var det av de aller minste engangssprøytene.
Enkelt og gi med det, bare klemme ut litt og litt, Frida var flink og smattet på sprøyta, så det var ingen problem.[:)]
Det er og ett tips og gi med kopp ja, en litt myk plastkopp, som du kan klemme sammen litt, sånn at det blir en liten "tut" på den.

Back
Topp