Noen tips??

kvbaby

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Det er sikkert fler av oss som lurer på hvordan vi skal ro oss unna alkoholen i julen. Jeg drikker aldri på julaften, så det blir ikke et problem. Men vi har den tradisjonelle vennefesten andre juledag, hvor alle møtes igjen. Så kommer nyttårsaften, hvor samme vennegjeng feirer sammen. Jeg vil virkelig ikke si det til noen, ettersom jeg har opplevd å miste før. Så tenkte jeg skulle helle alkoholfri vin over på vanlige vinflasker :) noen fler som har prøvd dette trikset, og som kan anbefale noen gode alkoholfrie viner? :)

Jeg spurte på polet husker desverre ikke hva den het , funket fint og bytte flaske jeg ble ikke merket , blir vel det samme på julaften ♡

Melde deg som sjåfør kanskje? Så slipper du å late som at du drikker i alle fall den ene kvelden. Si at du har planer tidlig neste dag eller noe.

Jeg har også tenkt mye på det! Tror de fleste festene skal gå fint i romjula, da tar jeg bare med alkoholfri vin/saft, men 2 juledag er hele familien på stort middagsselskap der vi får velkomstdring og vinen blir servert av vertene.. Hvordan i all verden skal jeg ro meg i land der? :)

Jeg har prøvd å bruke sjafør unnskyldningen.. Og den er ganske svak, mine venner så inngjennom med en gang. Hehe☺ sikkert lurt å helle alkoholfri vin på en vanlig vinflaske☺

Drikker heldigvis så sjeldent at ingen reagerer hvis jeg tar en brus. Synes det er litt trist att man føler seg presset til å late som fordi en som drikker automatisk er gravid. Må jo være mange som ikke drikker av andre grunner.

Back
Topp