noen tips?

MammaMilla2

gleder oss veldig til nr 2 <3
*MIA*
Holder på å bli gal av disse bekken smertene!! Er stort sett sengeliggendes hele døgnet gr smerter ved gange (også når jeg sitter) men nå er det så ille at jeg klarer jo ikke å ligge heller.. før gikk det greit å ligge på siden, kan ikke ligge på rygg for da sliter jeg med pusten.. men nå får jeg kjempe vondt når jeg ligger på siden og!! Sliter en del på søvnen da jeg våkner hver gang jeg snur meg om natten og bruker en stund på å sovne igjen. På kvelden bruker jeg et par timer på å sovne gr smertene, og snur meg veldig ofte til jeg klarer å finne en liten smule levelig måte å ligge på.. bruker pute mellom beina, men hjelper ikke sånn kjempe mye..

Noen som har noen tips til meg?? :-)

Jeg har kronisk betennelse i bekkenet og vet hvordan dette er! Jeg bruker ofte ta et varmt bad eller varmeflaske der det gjør mest vondt. Har også hørt om de som bruker bekkenbelte og tempurpute på den siden de skal ligge så ikke all trykk havner på bekken, noe det ofte gjør. Har hatt god effekt av bananpute fra madrasser mesteren håper noe av dette kan hjelpe :)

*sniker litt* Jeg har/hadde bekkensmerter, så store at jeg hadde gangsperre og fikk haltende i smerte. Dette vart bare verre og verre etter hver dag som gikk, så jeg bestilte meg time hos kiropraktor. Jeg var der i går, og et knekk på hver side av bekkenet er 98% av smertene borte og jeg går normalt!!

Kiropraktoren sa at varme er fy fy ( ettersom jeg sa at jeg brukte rispose) det kunne bidra til å gjøre det verre, du må bruke is! :)

Varmepute har jeg prøvd, det hjalp ikke noe særlig :-) går til beh. To ggr i uken hos både fysio og manuelterapaut og de klarer som oftest å stabilisere det, men av og til øker smertene såpass at ingenting klarer å stabilisere det..

Den tempurputen, ligger de med hoften på den da eller? :-)

Takker masse for svar!

Kan bruke tempurpjten over alt og til alt :-) den er iniversal og genial ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp