Noen tips

gladjente

Forelsket i forumet
Har flere ganger nå våknet med skikkelig leggkrampe og det er så absolutt ikke no deilig å våkne med :( noen som vet om noen gode råd for å slippe? Slet med det når jeg fikk første også. Aldri hatt det mens jeg ikke var gravid. Flere som opplever det?

Jeg våkner også opp med leggkramper, men aner ikke hvorfor..Har hatt det før jeg ble gravid og, men enda mere nå...

Sniker fra okt 2013:P

Magnesium hjelper mot kramper visstnok, men vet ikke om vi kan ta det??

Jente født 2011
Venter en liten 08.01.2014

Jeg våknet to ganger i natt med skikkelig leggkrampe, og aner heller ikke hvorfor.. Er jo rett og slett vondt!!

Jeg fikk magnesium av legen i forrige svangerskap. Hjelper veldig. Noen kan bli litt hard i magen..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Takk for tips. Skal jeg høre med legen om jeg også :) ja det er absolutt ikke behagelig. Men våkner ikke med det hver natt da, men med gjevne mellomrom og er ikke den måten jeg liker å våkne på. Jeg våknet med en skikkelig i går og merket leggen hele resten av dagen. Vet ikke hvorfor det kommer jeg heller, men hadde samme problemet når jeg gikk gravid første gangen og ikke opplevd det igjen før i dette svangerskapet.

Jeg får kramper i tærne og oppover foten :P Tar magnesium mot det, men har fått beskjed av legen om å slutte å ta magnesium mot slutten av oktober (ca 2 mnd før termin) siden det kan virke muskelavslappende på livmoren og det vil vi ikke, sånn helt på slutten :)

Back
Topp