Noen tips?

lene89

Glad i forumet
Noen gode tips til å få babyen ut?er i dag 41 uker og begynner å bli rimelig lei :p

Sengekos og stimulering av brystvortene har jeg hørt kan hjelpe :p hehe

Har lest ett sted at hvis det ikke er noe modning, så hjelper ikke disse tingene (bortsett fra kanskje sex som skal hjelpe til med å modne) i det hele tatt... Hverken spise ting, gå i trapper og stimulering av brystvortene... Noen som vet om dette stemmer? Jeg går og går og går i trapper, men er jo evt. totalt unødvendig for annet enn trening hvis ikke jeg er moden (noe jeg selvsagt ikke aner om jeg er...) :p

Jeg også prøvde mye. Lillemann kom i dag 42+1 dag. Sex er vel det eneste som faktisk er bevist fungerer. Det inneholder jo samme stoffer som modningskuren gjør :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg også prøvde mye. Lillemann kom i dag 42+1 dag. Sex er vel det eneste som faktisk er bevist fungerer. Det inneholder jo samme stoffer som modningskuren gjør :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Sitter i grunnen bare å venter på tegn av noe som helst slag :P blod, vondt, slimpropp, vann, hva som helst :P Sex er vel streng tatt det, men ikke alle det funker for heller :P Hehe!

Back
Topp