Noen tips!

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Noen tips til dere som er gravide for første gang eller bare en påminnelse til dere andre som har vært gravide[:)]

- Nyt det å kunne ligge på magen når dere sover, om noen måneder er det ikke behageligt[;)]
- Nyt det å kunne ligge på ryggen, for rundt uke 28-30 så er ikke det godt lenger.

husker godt det, smån krangla godt med meg når jeg glemte meg å la meg på magen før den ble for stor

Jeg skal nyte å bruke normale sko, sist måtte jeg bruke slippers/ sambo sine sko etpar mnd, pga sinnssykt hovne føtter [&:]
Og skal nyte å ikke ha halsbrann!!! [:)]

Litt morsomt at du sa det med magen, for jeg sa til samboer senest igår når vi la oss at jeg ville ligge på magen, for er ikke lenge til det blir ubehagelig[:D]

Dytter litt på denne, jeg, så dere erfarne kan komme med flere nyttige tips til oss nybegynnere [:D]

- Om noen måneder kan du ikke spise så mye du vil[;)] For det er ikke plass til masse mat og baby.

ORIGINAL: neselo

Litt morsomt at du sa det med magen, for jeg sa til samboer senest igår når vi la oss at jeg ville ligge på magen, for er ikke lenge til det blir ubehagelig[:D]

Hehe[:)] Jeg elsker å ligge på magen, så nyyyyyyter det max nå[;)] Ligger jo ofte på magen mens jeg leker med min gutt.... så blir kjipt når jeg ikke kan det lengre.

Back
Topp