Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Krristy
Når eg slutta når eg ble gravid erstatta eg røykesuget med snop (men det er ikkje til å anbefale)
Men du kan erstatte det med tyggis[;)]
Eg var dum nok til å begynne igjen etter at eg hadde født, men nå har eg vore røykfri i 2 uker for eg mista plustelig smaken på røyk[;)] helt plustelig var det ikkje godt lenger [8D]
ORIGINAL: Diddij
Bare slutt...på dagen, det er mitt beste råd faktisk. Du har nok lyst på røyk i noen dager, men når du har klart 3 dager, klarer du 3 dager til. Da har du klart 6 dager. Og da klarer du 6 dager til...da er du plutselig oppe i 12 dager. Osv, osv...[:)]
Skal selv slutte å røyke nå, og det er rett og slett bare å bestemme seg. For tro meg, du er sterkere enn røyken[;)]
Lykke til[:)][;)]
ORIGINAL: Heijdii
Når eg slutta når eg ble gravid erstatta eg røykesuget med snop (men det er ikkje til å anbefale)
Men du kan erstatte det med tyggis[;)]
Eg var dum nok til å begynne igjen etter at eg hadde født, men nå har eg vore røykfri i 2 uker for eg mista plustelig smaken på røyk[;)] helt plustelig var det ikkje godt lenger [8D]
Det er smaken på røyk som har forsvunnet her også, ellers jeg synes det smaker dritt ..
men så vet jeg at det blir vanskelig![8D]
Hehe eg merker det godt på humøret mitt da, kan bli skikkeli sint til tider gitt[8D]
Mangelen på nikotin gjer meg jo hissig, men så klare eg ikkje smaken i tillegg [8D]
ORIGINAL: Sha
jeg slutta for over ett år siden! men har fortsatt en pakke røyk i skapet!
for meg ble det bare verre hvis jeg ikkke hadde muligheten! jeg slappa mer av når jeg viste jeg hadde hvis det ble for ille!
men ejg var jo gravid å da, så jeg følte ikke jeg hadde noe valg[8D]
sambo tok 10 røyk på et kvarter han! etter det har han ikke røyka[:)]
jeg har venner som slutta ved å knaske gulrøtter istede for å ta en røyk! i alle situasjoner det ville vært godt med røyk, tok de heller en gulrot[8D]