noen tips? :P

Sjarmtrollet

Glad i forumet
Har noen noen tips til å bi kvitt noe av uggenheten sin? :P vet det er slik,men noe som kan gjøre det litt bedre ;) Tenker da på små kvalmen,og følelsen av å være fyllesyk :P men er uansett verdt det <3
 
Har noen noen tips til å bi kvitt noe av uggenheten sin? :P vet det er slik,men noe som kan gjøre det litt bedre ;) Tenker da på små kvalmen,og følelsen av å være fyllesyk :P men er uansett verdt det <3
Har hørt at ingefær kan hjelpe. Legg noen skiver fersk ingefær i kokende vann og drikk det som te. Eller kjøp ingefærkappsler. Men det siste er dyrt da ;)
Ellers hjelper det å holde et rolig tempe og sove mye syns jeg.
 
Jeg er nå i uke 12 i morgen og er forsatt en del uggen. Det som hjelper meg veldig er solo super. Drikker det så fort jeg står opp, så unngår jeg å spy ivertfall :p

Håper du finner noe som kan hjelpe deg.
 
Jeg har god nytte av vanlig Farris denne gangen. Drikker litt sammen med frokosten og ellers på dagen når det trengs. Kanskje eventuelt Farris og noe salt potetgull/skruer eller popcorn:-)
 
Jeg har god nytte av vanlig Farris denne gangen. Drikker litt sammen med frokosten og ellers på dagen når det trengs. Kanskje eventuelt Farris og noe salt potetgull/skruer eller popcorn:)

Jeg har også funnet ut at kullsyrevann fungerer ekstremt bra :D
 
Ja, ingefær <3 Sushi med masse ingefær er utrolig nok det eneste jeg har lyst på om dagen :D
 
Ååååh, ingefær ja! Gjett om jeg skal spise det neste gang jeg skal spise sushi!
Og generelt småspise hele tiden hjelper meg.
 
Back
Topp