Noen tips mot trøtthet?

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Ja, er det noen som har funnet en magisk kur? Jeg har vært så trøtt en stund nå at jeg føler knapt nok at jeg fungerer, og lever for å sove. Det begynner å syns i huset for å si det slik:p mannen min jobber 100% og er kjempeflink til å ta lillemann når han kommer hjem, jeg syns liksom ikke jeg kan prakke husarbeidet på han også... Og jeg syns synd på O som plutselig har fått verdens kjedeligste mamma:confused:

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Forstår deg veldig godt. Er helt skutt selv etter en dag på jobb, så har vi faktisk et hus å gjøre i stand (pusser opp). Den magiske kuren vil jeg gjerne ha en bit av, til nå hjelper det bare å sove :p

Haha! :) Tror vi alle sammen vil ha en slik kur ;) men forhåpentligvis blir det bedre i 2 trimester :)

Jaja, hadde et håp om at noen har snubla over ei pille:p er vel ikke anna å gjøre enn å håpe at det går over om noen uker;)

Tror nok dessverre eneste som hjelper er å sove og vente på bedre tider :)
Synes forresten verste trøttheten har gitt seg jeg. Har sluttet å sovne hver gang jeg setter meg ned nå :p

hvis dere holder på maten så vil jeg oppfordre til å spise mer selv om dere er kvalme.. jeg spiser titt og ofte nå for å unngå å bli kvalm.. blir jeg kvalm må jeg skyndte meg å spise ellers får jeg "knipekvalme" og blir helt utmattet.. med min nr 1 sov jeg 18-21timer i døgnet store deler av sv.skapet.. med nr 2 prøvde jeg akupunktur som hjalp en del og tok også mot kvalme så da spiste jeg automatiskt mer.. men nå tvangsspiser jeg og ser med en gang at hvis det måltidet på kvelden faller bort så er neste dag ødelagt.. så her blir det en saftis når jeg er kvalm og trør innpå to ristaskiver i full fart etterpå før det er stopp igjen.. se om dere får i dere samme mengde dere pleide før dere ble gravide?
(har i allefall funket for meg til nå, er nokså godt fornøyd med at jeg fremdeles ikke er 100%sykemeldt)

Jeg har blitt gørrtrøtt nå.
Men har tenkt det har vært fordi det er hauger å tenke på ved jobbstart etter sommerferie.

Jeg føler meg for det meste normal foreløpig. Litt kvalme denne uka og sover litt mer, men ikke noe ekstrem trøtthet.
Lurer på om grunnen er at det er tidlig enda. Er ikke sikker på hvor langt jeg er på vei, men tror jeg er 5 + 5. Når kom trøttheten og kvalmen for fullt hos dere andre?

Tror nok dessverre eneste som hjelper er å sove og vente på bedre tider :)
Synes forresten verste trøttheten har gitt seg jeg. Har sluttet å sovne hver gang jeg setter meg ned nå :p
Samme her :)

Jeg føler meg for det meste normal foreløpig. Litt kvalme denne uka og sover litt mer, men ikke noe ekstrem trøtthet.
Lurer på om grunnen er at det er tidlig enda. Er ikke sikker på hvor langt jeg er på vei, men tror jeg er 5 + 5. Når kom trøttheten og kvalmen for fullt hos dere andre?
Min kom som et bombenedslag på 7+0... :( jeg som trodde jeg slapp unna ;)

Trøtthet er peanuts i forhold til plager senere i graviditeten. Skulle gjerne bytta det mot smertene jeg har hver dag nå... har termin om 12 dager.

Nyt dagene og timene på sofa/ i senga. :)

Trøtthet er peanuts i forhold til plager senere i graviditeten. Skulle gjerne bytta det mot smertene jeg har hver dag nå... har termin om 12 dager.

Det varier nok mye, jeg var i temmelig god form til dagen jeg fødte sist. Var for det meste dritlei:p Jeg fødte 12 dager før termin;) Lykke til med fødselen!

Jeg hadde ekstrem kvalme, bekkenløsning, aaalt for mye fostervann og svangerskapsforgiftning sist, med masse smerter fra uke 31 og IG i uke 37, men syns nå kvalmen var verst :D veldig kvalm nå og, men heldigvis ikke noen ekstrem kvalme, så kanskje resten blir bedre nå? Uansett, lykke til med fødsel, di er jo nesten i mål :)

Back
Topp