Noen tips for å redde huden:-(

Wencheryan

Andre møte med forumet
Jeg har fått mye rynker rundt øynene etter graviditeten. Jeg er 25 år om en uke men ser ut som 30:-O Jeg har vært syk med forkjølelse i en uke nå, og av det har jeg blitt mørk rundt øynene. Noen som har noen gode, men også kanskje billige forsøag til hvordan jeg kan redde huden min igjen? Vil føle meg bra igjen:-) og selv om jeg elsker å være gravid, vil jeg jo prøve å holde meg ung litt lenger også:-)

hehe, her har jeg også fått mye mørkere ringer under øyene, men det tror jeg kan være pga jeg har lite jern og lav hb.. 
rynkene kan jeg ikke gi deg noen mirakelkur på, så det vil nok enten fortsatt være slik, eller forbedre seg etter du har blitt frisk fra forkjølelsen:) 
Jeg har nå tatt solarium to dager denne uken, og både føler meg bedre og ser mye bedre ut i huden ! :) smører meg inn med dove bodybutter silk cremen, og huden er myyyye bedre alle steder!:D

Lite hjelp i meg kanskje. Lite man kan gjøre mens man er gravid. Etterpå kan man smøre med kremer med koffein.. evt legge pads under øyne med svart te eller noe som inneholder koffein. Men du kan prøve å sove mye og drikke mye, og spise minst mulig salt i maten.
Og bruke lite sminke en periode kanskje? 

Jeg var eldre da jeg fikk førstemann, så hadde klart å pådratt meg endel helt av meg selv. De fleste kom etter unga ble født og man sluttet å sove no særlig gitt.

Tusen takk for gode råd:-) trodde ikke man kunne ta sol mens man var gravid.. Men sol hadde vært deilig omtrent nå:-) Koffin har jeg ikke tenkt på. Det skal jeg prøve så snart lille mann er ute:-) ukens prøver jeg med agurk:-) Sminke bruker jeg kun hvis jeg må.

Back
Topp