Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: babyensmamma
ORIGINAL: moccii
Nå som jeg, lillegutt og knerten i magen har fått oss leilighet, så må jeg jo møblere rommet til lillegutt.
Noen som har noen tips og råd om hvordan jeg kan få det finest mulig på rommet til lillegutt til en billig penge? Har ikke så mye penger å bruke akkurat.
Hva har du til han da?
Jeg har veldig tro på å kjøpe møbler i en farge, f.esk hvite møbler, da blir det stilrent og lett og freshe med f.eks gardiner og tepper! [:)]
Rammer på ikea er ikke så dyrt, jeg har rammet inn både bilder av han som liten, meg som gravid, fødselskortet hans osv, fint, billig og med på å gi rommet et personlig preg!
Har også rammet inn kardemommeloven.
På kremmerhuset har de noen nydelige engler som egentlig er beskjedholdere, de koster bare 15 kroner og fungerer utmerket til å sette bilder, fine kort osv i! [:)]
Vet ikke hva du har av møbler, men kjøp f.eks kommode og klesskap brukt på finn.no, mal det og bytt knotter, billig og kjempefint! [:)]
ORIGINAL: Himmelblå
Dra på loppemarked og kjøp noen kule møbler, hyller osv og mal!!! Kjøp en boks med maling og en pensel... Det kan bli utrolig fint og dekorativt!! [:)]
Jeg kjøpte flere ting forrige helg. Holder nå på å male for harde livet.
(eks: Kjøpte 2 hyller for 25 kr) [8D]
Ellers så har ikea som sagt over her mye fint til en billig penge[:)]