Noen ting forandrer seg aldri...

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Jeg fortalte mamma at hun skulle bli mormor igjen i dag... og fikk huden full av kjeft. det var et umodent valg av meg og det fikk jammen holde med de to jeg hadde!!
Jeg fikk beskjed om at jeg fikk jammen tenke meg godt om.. eh, jeg er 16 uker på vei og tror jeg er gammel nok til å bestemme selv. Slik har det vært de 2 andre gangene også. Kan riktig nok forstå den første gangen, 23 år, gravid og singel!! Men det har lissom gått noen år siden den gang

Nei og nei,det var kke hyggelig...Gratulerer med den lille i magen,og jeg er sikker på når hun ser mirakelet,så må hun jo bare smelte..

Within skrev:
Nei og nei,det var kke hyggelig...Gratulerer med den lille i magen,og jeg er sikker på når hun ser mirakelet,så må hun jo bare smelte..

jada, det kommer seg det kommer seg. hun må bare bruse med fjørene først. Men det er merkelig at hun får meg til å føle meg som en tenåring igjen :)

Greven av gral skrev:
Jeg fortalte mamma at hun skulle bli mormor igjen i dag... og fikk huden full av kjeft. det var et umodent valg av meg og det fikk jammen holde med de to jeg hadde!!
Jeg fikk beskjed om at jeg fikk jammen tenke meg godt om.. eh, jeg er 16 uker på vei og tror jeg er gammel nok til å bestemme selv. Slik har det vært de 2 andre gangene også. Kan riktig nok forstå den første gangen, 23 år, gravid og singel!! Men det har lissom gått noen år siden den gang

Så trist...
Syns ikke det var forståelig den første gangen heller jeg. Litt vanskeligere er det jo som singel, men ingen grunn til å reagere slik. Man er voksen når man er 23 år, hadde du vært 16 kunne jeg skjønt reaksjonen, men ikke måten det ble sagt på (som jeg får intrykk av hvertfall).

Men hun blir nok like glad i den som i de andre barnebarna sine :)

Oi, jeg har problemer med å forstå moren din, skjønner jeg.. Det høres ut som om du er under 20 :P
Er du sammen med barnefaren denne gangen?

Cosacita skrev:
Oi, jeg har problemer med å forstå moren din, skjønner jeg.. Det høres ut som om du er under 20 :P

Ja da. Er sammen med barnefar, har vært sammen med han i 10 år, gift i 3. Har en sønn sammen på 5.5 år og jeg er 36 år
Jeg tror jeg snart er gammel nok til å ta egne valg, men ikke i følge mutter

Greven av gral skrev:

Cosacita skrev:

Ja da. Er sammen med barnefar, har vært sammen med han i 10 år, gift i 3. Har en sønn sammen på 5.5 år og jeg er 36 år
Jeg tror jeg snart er gammel nok til å ta egne valg, men ikke i følge mutter

Såpass altså? Nei, da skjønner jeg enda mindre ;) Jeg trodde mormorer ville ha så mange barnebarn som mulig jeg ;)
Håper at hun får ut det hun må få ut så hun kan glede seg til et nytt barnebarn :)

Hehe..herlighet...men noen er jo sånn at dem må "smelle" fra seg, så roer det seg når dem har tenkt seg om :)

Håper iallefall at hun vil angre seg litt og bli glad på dine vegne..man får liksom en litt sånn ekkel følelse i seg når man blir irettesatt på den måten.

Aha, tror jeg kjenner til typen mor - dessverre. 
Jeg er 33 og venter nr 3, noe som ikke falt i god jord. Denne gangen tror jeg det beror på at hun syns jeg er for gammel og hun var tydelig på at hun syns det så ut til at vi hadde nok med de to vi allerede har....

Hurra - gratulerer med ny baby på vei, og la massive mødre prelle av som vann på gåsa (selv om det er lettere sagt enn gjort da)! 

hehe

det er en mamma-ting det der ..å snakke til unga sine som de er 14 år når de har passert 30 og vel så det,,

Sist jeg var hjemme hos "mommo" så måtte hun passe på at jeg hadde nok penger til bussen og at jeg nådde båten.. hehe Jeg er 33 år  :-P

tipper jeg får samme reaksjon hvis jeg får en nr 3 en gang( noe jeg tror)

men ikke på 3-4 år.. uansett vårt valg :P

Gratulerer så masse med nr 3!

Så ukoselig gjort av henne og reagere på den måtenGratulerer så mye med en liten baby i magen

Hvis mamma hadde reagert på den måten når jeg fortalte at jeg var gravid hadde jeg blitt KJEMPELEI meg! Gratulerer så masse til deg - så utrolig unødvendig av henne å ta det på den måten!

Back
Topp