Noen timer å slå i hjel i kveld så da..

Sylvia80

Gift med forumet
...tok jeg fram symaskina.. det var lenge siden og veldig godt å koble ut litt med den.. rydda nettopp i klesskapet så sambos gamle bukser og t-skjorter og mine gamle topper.. fikk litt nytt liv.. 3 bukser ble det.. 2 til mini og en som nok er litt liten til han, men finner nok noen som kan bruke den ;)

Tenkte å kanskje prøve meg på litt mer barneklær framover.. Er artig å prøve noe nytt.. sitter jo bare her om dagene nå som jeg er sykemeldt..

Imponerende, så flink du er !!

Stilig!! Flink du e :)

åh! den diesel buksa ble dritkul!!!!! at jeg ikke har tenkt på det! har levert snørråførti søplesekker til fretex! jeg kunne jo sydd kosebukser!!

Så stilige! Jeg skal å begynne å få sydd litt nå, men tenkte å vente til etter ultralyden, så jeg vet hvilke farger jeg skal gå for.... :)

TulleHøna skrev:
åh! den diesel buksa ble dritkul!!!!! at jeg ikke har tenkt på det! har levert snørråførti søplesekker til fretex! jeg kunne jo sydd kosebukser!!

Takk! Ja dne satt som et skudd også, han hadde den på i barnehagen i dag ;)
Får veldig mange kule kosebukser til småttisene av gamle t-skjorter altså!

så kule de var! :D tror jeg skal prøve meg på slikt etterhvert jeg også.. men har bare en eldgammel symaskin da, men jeg må da vel få til noe fordi vel!? ;) må da vel få til noe uten at symaskina mi syr overlock?? ser det står overlock på alle oppskriftene jeg har funnet...

Vanilja skrev:
så kule de var! :D tror jeg skal prøve meg på slikt etterhvert jeg også.. men har bare en eldgammel symaskin da, men jeg må da vel få til noe fordi vel!? ;) må da vel få til noe uten at symaskina mi syr overlock?? ser det står overlock på alle oppskriftene jeg har funnet...

Aldri sydd med overlock jeg ;P Kjøpte meg ny maskin for et par år siden, men bruker stort sett bare sikksakk og rett søm :P

jeg skulle gjerne hatt et mønster, jeg :P
ellers et tips til dere som vil prøve... jeg har ofte bare vrengt yndlingsbuksa til mini også tegna etter den.... funker igrunn greit det og! så mare legge til litt i lengden og bedden hvis yndlingsbuksa har blitt for liten :)

Back
Topp