noen tema forslag?

Håperpåskattnr1

Gift med forumet
nå er jeg veldig aktiv her i dag synes jeg hehe, men det får være det samme[:D]

Jeg har jo ikke så mye å gjøre i dag, siden jeg skal ha en jentekveld her om ca 2 uker.Men jeg vil så gjerne ha et tema, sett på noen tema men klarer ikke å bestemme meg.Å aner ikke enda hva jeg vil servere til mat og velkomst drink heller.(hvis jeg skal ha velkomstdrink for blir jo veldig dyrt).Også et tema for kvelden angående antrekk, mat, drinker, pynte litt opp osv hehe.Så hadde satt stor pris om noen dere ville hjelpe meg da[:D]Har kansje funnet ut av vi skal spille litt wii, drikke kose oss og snakke,vi skal bare vær her ikke dra ut på byen seinere.Også skal vi danse litt pole dancing tenkte jeg bare for morro skyld[:D]Vi jentene har jo ikke møttes på 3  mnd snart 4, så er på tide å finne på mye sprell og morro og slippe seg løs!

Får du hjelpet meg?[:D]

Hva med virkelig jente jente kveld. Masse rosa, og rosa klær. (Nilla har masse dilldall i farger til hyggelige priser) Du kan kjøpte en muserende vin til velkomstdrink. Da blir det ikke så dyrt. Og noen rosa ballonger. (ballonleken) Spise reker (igjen rosa) rosa muffins osv [:D] Var det jeg hadde på lager.

Jeg ville bare gått for tema jentekveld jeg [:D]
Pynte i rosa, kle seg i kjoler, lage musikkliste med jentevorspiel sanger, ta ansiktsmasker, sminke og ordne seg, drikke champagne osv osv. [:D]

Ser jeg tenker likt som Duchess. Hehe...

Det er faktisk ikke så veldig dum ide ;) kansje jeg bare skal gå for det [:D] men hva er nilla hvor er den butikken, eller har den en nettside?Takk for forslagene deres[:)]

ORIGINAL: junev

Det er faktisk ikke så veldig dum ide ;) kansje jeg bare skal gå for det [:D] men hva er nilla hvor er den butikken, eller har den en nettside?Takk for forslagene deres[:)]

Regner med hun mener Nille [:)]

Syns forslaget om jentefest var skikkelig bra! Så kan alle dolle seg opp som bare overhodet mulig! Kroner og tiara, glitter og stas!![:D][:D]

ORIGINAL: Kakken

ingen tvil om hvordan det blir om vi skal ha jentekveld[:D]

ORIGINAL: junev

Regner med hun mener Nille [:)]

Hehe ja var Nille, gikk litt raskt her.

ORIGINAL: DUCHESS

ingen tvil om hvordan det blir om vi skal ha jentekveld[:D]

Hihi... Gleder meg allerede [;)][:D]

Back
Topp