noen tatt på fersken?

sol-stråle

Elsker forumet
hehe bare lurte på om noen hadde blitt tatt på fersken i deres hyrde stund, selv har jeg det aldri.... men det må jo være utrolig flaut... eller hva?[8|]
 
har ikke blitt fersket...
men det har kommet folk inn før vi fikk av oss klærne...
å vi har fått kommentsrer dagen etterpå...
pappa sa: hørte du sov godt inatt[:)]
sambo ble helt tomatrød...hehe[:D]
 
fersket og fersket, vi la vel opp til det selv. Det var helt i begynnelsen jeg og sambo var sammen. Hadde litt problemer med å holde fingrene fra oss på den tiden. Etter en fest skulle en kompis av han og min søster overnatte, og siden jeg bare hadde en seng og en utrolig vond sofa havnet hele gjengen inne i sengen. Utpå morgenkvisten våknet vi(jeg og sambo) og begynte å klå litt på hverandre, i den tro at de to andre sov, det ene førte nå til det andre, vi trodde vi var stille og at ingen kunne merke noe hehe(var vel ikke helt edru enda, så dømmekraften var nok ikke helt på topp).
Men de hadde merket ALT... og vi fikk høre det i laaaang tid etterpå.
 
Ja.... Jeg bodde hjemme hos foreldrene mine, minste broren min åpnet døren til rommet. Han skjønte ikke hva som foregikk, men det gjorde pappa som gikk forbi den åpne døren 2 sekunder etterpå.......

Det var ganske pinlig ja, han har heldigvis aldri kommentert det [:o]
 
lillesøstra ti samboeren min kom plutselig inn da vi lå på noen madrasser på gulvet....uten dyne!!![&:] det var utrolig flaut[&:] jeg satt oppå han i full galopp da dette skjedde[X(] hehe.
Hun var raskt ute av rommet igjen,men hun har heldighvis ikke sagt noe enda(hun er 13 år....så....kremt..[X(])
 
Jada det har jeg blitt... var med min første orentlige kjæreste.. jeg var 16, han var 17 og vi satt barnevakt for broren min.. dene ene førte til et andre og plutselig så lå vi på sofaen med klærne av osv.
Og jammen meg, der kom muttern inn 2 timer tidligere enn planlagt...
Hun tok det kjempefint da.. gikk fort ut av rommet og kom opp etterpå og sa at det var greit at vi gjorde sånt, men helst ikke
på sofaen hennes.. hahaha [:D][:D][:D]
 
Har ikke blitt sett (som jeg vet om), men mamma kommenterte en gang at senga mi knirka... [&:]
 
Ferska og ferska, nevøen til en tidligere kjæreste kom inn og begynte å hoppe i sengen midt i hyrdestunden. Gjett om jeg strevde med å holde fast på dynen over meg! Han var bare tre år, så han skjønte heldigvis ingenting, men flaut var det [;)]
 
Har aldri blitt ferska, men en eks hadde vannseng, og lillebroren hadde rom vegg i vegg.... Fikk EN DEL kommentarer..... My bra lesing her da[:D][:D][:D][:D]
 
tja...nesten tror jeg...det var med exen min...vi hadde hatt oss hjemme hos han og når vi var ferdige gikk han på do..jeg låste døra og sku til å kle på meg da det banka på døra...jeg trodde det var han som var ferdig og lukte opp døra...sto naken med bare ei dyne rundt meg og inn kom lillebroren hans...jeg ba han dra seg ut for jeg ble så flau...og smellte igjen døra...da hørte jeg mora ropte til han å spurte om hann hadde funnet buksa og da svarte han : nei,tonje står jo kliss naken jo...DA ble jeg flau neste ang jeg prata med mora hans...
 
Okei det hørtes grusomt ut hamarjenta...
Lite pinlig å møte henne eterpå da kan jeg tenke meg [8D]
 
Kan ikke si at jeg akkurat har blitt ferska, men jeg har hatt sex i et rom med alle som var på festen uten for soveroms vinduet, og jeg har okkupert doen i et veldig lytt hus, og jeg har hatt sex med andre til stede i rommet 2 ganger. Trodde de sov da, men de kremta sånn, så de var sikkert våken.[:D]
 
ORIGINAL: panterinnen

Jada det har jeg blitt... var med min første orentlige kjæreste.. jeg var 16, han var 17 og vi satt barnevakt for broren min.. dene ene førte til et andre og plutselig så lå vi på sofaen med klærne av osv.
Og jammen meg, der kom muttern inn 2 timer tidligere enn planlagt...
Hun tok det kjempefint da.. gikk fort ut av rommet og kom opp etterpå og sa at det var greit at vi gjorde sånt, men helst ikke
på sofaen hennes.. hahaha [:D][:D][:D]

jeg hadde daua hvis jeg hadde blitt ferska av mamma slik! Jeg har aldri blitt ferska, men gikk rett inn på soverommet til mamma og pappa en gang som de dreiv på, og det var en grusom opplevelse! Da var jeg 13 år og ble for første gang i mitt liv påmint at voksne folk også har et sexliv! Nå som jeg er voksen selv håper jeg at mannen min og jeg kommer til å ha et like heftig sexliv hele livet, som vi har nå![:D]
 
Kanskje ikke direkte ferska, men indirekte, og det var så forferdelig flaut at det gjorde vondt etterpå..(Håper ikke noen synes dette er provoserende da)

Jeg og min nåværende samboer hadde nettopp truffet hverandre, og var på kinodate.Da filmen var ferdig dro vi hjem til han,dette var mens han enda bodde sammen med foreldrene.
Skyndtet oss inn på rommet hans og hadde ganske heftig sex og skulle prøve analsex for første gang.Etter en stund bryter jeg ut ganske høyt:"Ta meg i fitt, ta meg i fitta"(Alle skjønner vel hvor han var akkurat da).

Vel vi ble ferdig og morgenen etter står vi opp og spiser frokost med familien som vanli, syns bare de var litt stille det var alt.

En uke senere fikk samboern minen liten beskjed fra søstern om at moren hans syntes vi holdt på som noen kaniner og hadde hørt absolutt alt, for veggene der var ganske tynne*kremt*

Siden den gangen har jeg alltid vært flau når vi er der på besøk..[:D]
 
Back
Topp