Noen tanker om ukens resultater.......

Tenkte det ble mer rettferdig. Da kan jo laget vinne selv om en ikke oppdaterer, men på en annen side kan jo laget miste 2 deltagere fordi de får straffevekt. Tenkte at laget bør få straffevekt ellers kan jo folk som har gått opp i vekt siste uken la være å oppdatere for å redde laget liksom og det blir jo også feil..... Jaja, vi for vel forsette som før om ikke noen kommer på noe bedre..........
 
blir jo litt feil og om det kun er den som oppdaterer ryker...kanskje i tillegg den som har gått ned minst ryker...er det ikke det slankekrigen handler om da?
samme for meg egentlig:)
 
Er enig med Chaba igjen ;) Man må være villig til å dele mobilnummeret sitt med lagleder hvis en ikke klarer å oppdatere her inne....
 
Jeg ser liksom ikke helt problemet med at noen ikke oppdaterer for så å ryke.
Kan ikke bare de som ryker ryke da + den som kommer sist?
Hva er problemet?

Synes dere de som ikke vil dele mobilnummeret sitt med fremmede skal bli ekskludert fra starten da?
Jeg er uenig, men hver sin mening.
 
Heisann jenter,

Konne det ver ein ide å legga det til ei lukka gruppe på facebook istedet? Da er det ikke så lett å falle utenfor heller....tror kanskje man tar det litt mer særiøst, kanskje man blir litt mindre men en mer motivert gjeng?

Forutsetter at folk går med på å være så personlige da....Jeg syns d er mye lettere å oppdatere der og VELDIG vanskelig å fall ut også ;) 

Bare lufter noen tanker alltså ;) 

Er jo "ny" her, hehe, får kanskje holde meg litt lavere i gresset alikevel :p
 


Tøsa! skrev:
Jeg ser liksom ikke helt problemet med at noen ikke oppdaterer for så å ryke.
Kan ikke bare de som ryker ryke da + den som kommer sist?
Hva er problemet?

Synes dere de som ikke vil dele mobilnummeret sitt med fremmede skal bli ekskludert fra starten da?
Jeg er uenig, men hver sin mening.

Problemet er jo at man automatisk kommer på sisteplass hvis noen på laget ikke oppdaterer, og det er jo litt kjedelig når man har oppnådd et bra resultat.....
 
Jeg er litt enig i det tøsa skriver om at man ikke skal dele mobilnummeret med fremmede om man ikke ønsker det..Det bør jo man få bestemme selv...
Jeg har selv hemmelig tlfnummer, så er veldig forsiktig med hvem jeg deler mitt nr med..
Er jo såklart veldig kjedelig med de som ikke oppdaterer og ikke tar det seriøst...Det som er dumt er jo at det går ut over laget..
Hva om de som ikke oppdaterer bare ryker rett ut da? ikke får lov å melde seg i wildcard ellernoe?
Og hver uke vil den som har minst nedgang ryke ut itillegg til den som eventuelt ikke oppdaterer? synes det virker mest rettferdig...
 
Men da bør det ikke gå utover laget.
De som ikke oppdaterer bør ekskluderes med en gang, og ikke telle på totalnedgangen.
Synes det er en selvfølge at de ikke skal være med, er ikke laget sin feil at de ikke har oppdatert. Det er jo kjempesynd at det skal gå utover laget.
Nå er ikke jeg med i slankekrigen lenger heller da, men jeg ville bare ytre min mening.
 
Kanskje vi bør gjøre det sånn nestegang, at laget ikke havner sist om noen ikke oppdaterer........
 
Har tenkt litt på hva vi kan gjøre til neste slankekrig , vet ikke om dette lar seg gjennom føre i denne runden av slankekrigen ...

Men det jeg har tenkt litt på , er at alle på laget har hver ansvar å registrere sin vekt den aktuelle veiedagen til en aktuell svarfrist .

Viss noen på laget mangler oppdateringer , trekkes den eller det som mangler oppdatering / oppdateringer fra lagets vekt , og lagleder kan da ha mulighet å få oppdatert lagets resultater litt lengre til dømes 30 minutter ekstra viss slike nødstilfeller skulle dukke opp .

Da blir det en rettferdig slankekrig !

Og det blir ikke masse tull helle tiden grunnet manglende oppdateringer !

Kanskje ... når det er en uke at noen ikke oppdaterer ... kanskje alle deltakerene som er i slankekrigen kan på en slik uke få imunitet ... tenkte slik at det en uke pluslig forsvinner alt får mange deltakere ...  hele denne ideen om imunitet var kanskje litt dårlig ...

Men det skal ikke være slik at folk bare " rømmer " grunnet et dårlig resultat ! Det er jo et helt lag som kjemper sammen !

Det er jo forstålig at alle kan glemme en gang ! Men nå går det dessvere ut over laget til den det gjelder , og slankekrigen blir ikke helt rettferdig !
 
Syns MaiAugSeptSkatt kom med en god ide, at de som ikke oppdaterer bare "forvinner" fra slankekrigen, og så er det fortsatt det laget med minst nedgang som mister en spiller... Og de som ikke oppdaterer får heller ikke melde seg inn i Wild Card!!
 
Back
Topp