Noen tanker om ukens resultater.......

mari1976

Elsker forumet
Jeg synes det er fryktelig trist at så mange ikke har oppdatert denne gangen. Det ødelegger så utrolig for de som tar denne krigen seriøst. Blir litt tragisk når laget som har gått ned minst (les: gått opp mest), blir ukens vinnere pga av alle andre lag har medlemmer som ikke har oppdatert. Noen tips til hvordan vi kan gjøre dette på en annen måte? Kjenner jeg begynner å bli temmelig lei og jeg antar at jeg ikke er alene........
 
Ja, veldig rart. Forventet faktisk å gå ut i dag. Noe sånt, skjedde den første runden av slankekrigen også husker jeg. 
 
Det pleier å skje de første ukene, men nå er vi jo halvveis liksom. Trist at det fortsetter enda.
 
kan jo være folk mister litt motivasjon når det er mye mindre liv inne på trådene...
Merker jo det har tapt seg litt denne runden...
Men det er likevel ingen unnskyldning for å ikke oppdatere...
Jeg veit ikke hva som må til jeg...Men får satse på de som er igjen nå virkelig vil dette da..
 
Jeg synes og det blir dumt. Det kan jo være at selve oppladinga til denne krigen ble litt kort for noen og at de ikke tenkte seg godt nok om før de meldte seg på. Men hvordan man kan gjøre noe med at så mange ikke oppdaterer vet jeg ikke.
 
Enig.. vi gjør jo dette for våres egen skyld og slankekrigen skal være en ekstra motivasjon. Var hvertfall slik jeg så på det da jeg meldte meg på. 
Men hadde det vært en måte å "luke" ut de halvseriøse så det blir litt konkurranse ville det hjulpet på tror jeg.

 
Jeg har gitt ut mobilnummeret mitt og sender pm til evt. de som ikke har oppdatert innen ca 17. Vil tro t vi har mista de som ikke er intr. nå.
Men må si jeg er veldig overraska over hvor lite det skravles denne runden, ene tråden er side 6 liksom.
Så alle som er igjen kom igjen å støtt hverandre og er det slik at dere går opp i vekt, sånt skjer oppdater alikevell
 


Hege og Chris skrev:
Jeg har gitt ut mobilnummeret mitt og sender pm til evt. de som ikke har oppdatert innen ca 17. Vil tro t vi har mista de som ikke er intr. nå.
Men må si jeg er veldig overraska over hvor lite det skravles denne runden, ene tråden er side 6 liksom.
Så alle som er igjen kom igjen å støtt hverandre og er det slik at dere går opp i vekt, sånt skjer oppdater alikevell

jeg og har merka dette! og det er veldig dumt..er jo den støtten man får fra laget som motiverer mest...hvertfall har jeg følt det slik de andre rundene vi har hatt...jeg prøver å få opp skravlinga litt...men ofte skriver jeg jo bare til megselv...det er dumt...
Neste gang får vi ha litt lenger frist til å melde seg på...så enda flere får blitt med...
 
Enig med dere. Hadde forvente et noe større engasjement når man først melder seg på noe som dette. Hadde også forventa mer skravling og konkurranseinstinkt. Men jeg gir meg ihvertfall ikke, er mer motivert enn noensinne. Det håper jeg dere andre også er!! :)
 
Synes folk virker lite motiverte ( LES: IKKE ALLE) Føler jeg prater mest til meg selv i tråden vår, så det har blitt stille fra meg. Men jeg er motivert som bare det jeg og står løpet ut emoticon

I bunn og grunn gjør man jo dette for seg selv, og det er jo ikke så lett å motivere folk som ikke er motivert. Man må jo ha lyst selv. 
 
Må kanskje luke ut de som ikke oppdaterer nå, og at de ikke får være med på neste krig!! Og at lag leder deler ut nummeret sitt slik at en kan få sagt ifra selvom en ikke har tilgang til nett!Jeg ble veldig demotivert sist! Det blir liksom litt useriøst når halvparten gir F.
 
Er enig me chaba, de som ikke oppdaterer nå bør få "karantene" neste krig. Så får vi som tar dette seriøst en bedre opplevelse av slankekrigen :)
 
..........kanskje ikke så rart når BV er føkka så man ikke får logga seg inn.
 


Tøsa! skrev:
..........kanskje ikke så rart når BV er føkka så man ikke får logga seg inn.


Da sender en bare resultatet på sms til laglederen sin.....
Jeg har ikke hatt problemer siden de la om siden sin i fjor :)
 
Jeg ba alle mine lagvenninner om å sende meg en pm om de ønsket mitt mobilnr..


Var ikke mange som spurte etter det.. 
 
Vel, om man ønsker å være anonym så vil man kanskje ikke dele mobilnummeret sitt med fremmede mennesker.
 
Tviler på at lagleder gidder å søke opp nummeret for å finne ut hva du heter....
 
Vel, om man ønsker å være anonym så vil man kanskje ikke dele mobilnummeret sitt med fremmede mennesker.


Da synes jeg helt ærlig at man får la være å melde seg på slankekrigen. Det ødelegger for så mange andre som er villig til å gjøre alt for å være med. Kanskje dette burde stått i reglementet til slankekrigen. Så får alle tenke igjennom det før de melder seg inn.
 
Kanskje laget bare bør få straffevekt på 1,5 kg eller noe pr medlem som ikke oppdaterer og ikke automatisk havner sist?
 

blir ikke det litt urettferdig for de som faktisk oppdaterer og vil dette da?
De som ikke oppdaterer ryker jo rett ut uansett...
 
Back
Topp