Noen symptomfrie? MA/kjemisk?

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Dette må enten være deømmesvangerskapet eller en MA/KJemisk.

noen her uten symptomer?
Skal inn til forundersøkelse til sterilisering i dag og regner med det blir ultralyd. Det er nesten så jeg regner med at det ikke er noe inni der. Hvilket skal jeg være ærlig hadde vært en lettelse i forhold til vår livssituasjon.

noen her som har hatt kjemisk/ MA og da hatt null symptomer?
 
Dette må enten være deømmesvangerskapet eller en MA/KJemisk.

noen her uten symptomer?
Skal inn til forundersøkelse til sterilisering i dag og regner med det blir ultralyd. Det er nesten så jeg regner med at det ikke er noe inni der. Hvilket skal jeg være ærlig hadde vært en lettelse i forhold til vår livssituasjon.

noen her som har hatt kjemisk/ MA og da hatt null symptomer?
Jeg hadde flere symptomer ved kjemisk/sa nå i desember enn jeg hadde før sent i mitt første svangerskap.
 
Jeg hadde flere symptomer ved kjemisk/sa nå i desember enn jeg hadde før sent i mitt første svangerskap.

takk for svar :Heartbigred er sikkert veldig individuelt men dette er femte gang jeg er gravid og jeg har aldri hatt så få symptomer.
 
Når jeg leser på symptomtråden her så føler jeg at jeg har ingen symptomer. Merker at det er noe, men stort sett har jeg det helt vanlig. Krysser fingrene for at alt er normalt. Får bare vente å se :)
 
I forrige svangerskap hadde jeg bare symptomer (kvalme, trøtthet, blodtrykksfall) fra uke 5-7. Etter det var det ingenting. Før det mot slutten ble leggkramper, halsbrann og vena cava syndrom. Men det var det.

Så langt i denne graviditeten (4+3 i dag) har jeg bare bedre luktesans og rennende nese foreløpig. Så ingen symptomer trenger ikke å bety noen ting.
 
takk for svar :Heartbigred er sikkert veldig individuelt men dette er femte gang jeg er gravid og jeg har aldri hatt så få symptomer.
Tror det er individuelt både fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap. Håper det beste for deg ♥️:Heartred
 
De kunne se en fostersekk og fosteranliggende men ingen hjerte. Er 5+4. tok hcg stigning nå og skal måle igjen på mandag for å se om det stiger eller om det har sluttet å utvikle seg.
 
Håper virkelig det bare var noe som var på vei til å utvikle seg men ikke lenger gjør det. En nr fire er ikke ønsket. Men abort sitter så utrolig langt inne… aner ikke hva jeg skal gjøre.. fikk ikke ny time til vurdering før 28 mars! Da er jeg i uke 9!! Synes det var utrolig lang ventetid på å få vite om det er noe der inne eller om det er dødt.
 
Håper virkelig det bare var noe som var på vei til å utvikle seg men ikke lenger gjør det. En nr fire er ikke ønsket. Men abort sitter så utrolig langt inne… aner ikke hva jeg skal gjøre.. fikk ikke ny time til vurdering før 28 mars! Da er jeg i uke 9!! Synes det var utrolig lang ventetid på å få vite om det er noe der inne eller om det er dødt.
Har du vurdert å bestille privat? Jeg vil uansett anbefale deg å snakke med noen, kanskje ringe amathea eller andre. Så kan du få hjelp til å klarne tankene.
 
Har du vurdert å bestille privat? Jeg vil uansett anbefale deg å snakke med noen, kanskje ringe amathea eller andre. Så kan du få hjelp til å klarne tankene.

tenker du på privat ultralyd? I såfall har jeg tenkt tanken. På sykehuse tenker de det er noe levedyktig der inne om hcg stiger. Tok blodprøve i går og skal ta ny på mandag. Jeg vet ikke om jeg vil gå på privat ultralyd og så risikere og se noe på en skjerm. Da blir jo alt mye vanskeligere mtp avgjørelsen.
 
tenker du på privat ultralyd? I såfall har jeg tenkt tanken. På sykehuse tenker de det er noe levedyktig der inne om hcg stiger. Tok blodprøve i går og skal ta ny på mandag. Jeg vet ikke om jeg vil gå på privat ultralyd og så risikere og se noe på en skjerm. Da blir jo alt mye vanskeligere mtp avgjørelsen.
Privat ultralyd ja. Men blir kanskje litt vanskelig med avgjørelsen om man ser liv ja. Kan sikkert be de om å ikke vise deg noe da ♥️
 
Back
Topp