Noen symptomer?

Kiwi78

Elsker forumet
Noen av dere andre nygraverte som harnoen symptomer foruten positiv test? Jeg har ømme brystvorter, og litt ømme bryst. Har også kjent den underlige metallsmaken i munnen, og fysj, den var ikke god! Føltes som om jeg hadde spist et metallrør!!! Ellers så er det ikke så mye jeg merker enda. Er av og til støl i mage, akkurat som om jeg har tatt alt for mange sit-ups.

Hadde ikke pms, ømme bryster hadde jeg likevel (pleide å ha det) men var akkurat blitt syk denne helgen(halsbetennelse) så har vært ganske uvel, men er sulten hele tiden og litt småkvalm. + trett[;)]

Her er det dårlig med graviditetsymptomer- litt trøtt, men det er alt. Kommer sikkert når jeg er på ferie om 2 uker!

Jo, kom på en ting til: Jeg tisser hele tiden!

hei..
[:D]Kan ikkje si at eg heller har hatt noe spesiet med tegn. har kjent av og til at eg har vert trøtt en liten stund men går så fort over. litt ømme brystvorter. ;P[;)]

ORIGINAL: Kiwi78

Noen av dere andre nygraverte som harnoen symptomer foruten positiv test? Jeg har ømme brystvorter, og litt ømme bryst. Har også kjent den underlige metallsmaken i munnen, og fysj, den var ikke god! Føltes som om jeg hadde spist et metallrør!!! Ellers så er det ikke så mye jeg merker enda. Er av og til støl i mage, akkurat som om jeg har tatt alt for mange sit-ups.

Jippi,endelig noen som har noe alla det samme som meg...
Hadde en liten periode da brystvortene mine var veldig sår og ømme... Og i dag morges var det tilbake.... Klarer knapt å komme nær dem før det gjør vondt...
Elllers er jeg igrunnen trøttere enn normalt....
Og fått litt vondt i kors-ryggen....

[8|]

godt å høre at det er noen flere enn meg som er sulten hele tiden! [:D] trodde nesten jeg var blitt småtøven! [:)] syns jo liksom det var altfor tidlig! tenker vel egentlig at alle tegnene jeg har,kommer alt for tidlig,men det ser jeg jo her at det er visst normalt! [:D] er så deilig å lese sånt og at man ikke er alene om det! [:D] 
med min datter,for fem år siden, kjente jeg ingenting før jeg var over to mnd på vei! hadde litt tunge pupper,men ingenting jeg tenkte noe særlig på også plutselig i uke 10 blei jeg steindårlig(kvalm)! [:D] trodde nesten jeg skulle dø! hihi  men måtte bare lære meg å spise frokost,så var det problemet ute av verden! [:D] 
nå har jeg vondt i puppene,oppblåst i magen (sånn fra helt under puppene til helt nederst![:D]),er mye trøtt og er myyye sulten! redd for å,pga det, legge mye på meg,men begynner å få matlysten under kontroll! [:)] 

Heisann! Ny på forumet her jeg [:)] Jeg har hatt ømme bryster og vært endel sliten. Har kanskje vært litt humør syk, men det kan også ha noe med været å gjøre [;)]

[:D]Hei på dere. Jeg er i fin form. Har litt ømme bryst , rar smak i munnen og føler meg sliten. Springer litt på do....Så føler jeg meg sulten oftere...

Litt ømme bryst, er ganske så trøtt og litt følsom og små irritert innimellom :-) får håpe akkurat det går over snart[:D]

Jeg får legge til at jeg er litt småkvalm til ulike tider i døgnet.. Noen som vet hvor lenge det kan vare? Hvor mange uker? 

ORIGINAL: mitah

Hadde ikke pms, ømme bryster hadde jeg likevel (pleide å ha det) men var akkurat blitt syk denne helgen(halsbetennelse) så har vært ganske uvel, men er sulten hele tiden og litt småkvalm. + trett[;)]

rar smak i munnen til tider,  og brystene mine vet ikke jeg hva jeg skal gjøre med, Auauau

Jeg har ikke noe særlig symptomer ennå.
Ømme bryster og menssmerter er vel de eneste tegnene jeg har på at jeg er gravid...

Men jeg tar hjertelig imot spy'ing og alt denne gangen.
så kanskje jeg tror alt er normalt denne gangen?!?

BRING IT ON!!! [:D]

Dårlig med symptomer her i gården også. Gleder meg i grunnen til de kommer, selv om jeg håper jeg slipper å være så kvalm og trøtt som sist..

Har menssmerter/stikkinger i livmor, pluss litt ømme bryster. Og så blir jeg vel litt fortere sliten enn vanlig, men det kan komme av andre ting.

Øm nederst i magen, og ømme pupper au! Men klager ikke, er superglad for graviditeten![:)]

Nå begynner det å skje ting her. Hatt perioder med kvalme de to siste dagene og ømme brystvorter. Men jeg tenker positivt og tenker at dersom det er det som skal til, så (som ei annen inne på forumet her skreiv): BRING IT ON!

De eneste tegnene jeg med sikkerhet kan skryte av, er at jeg har ømme/såre brystvorter og en voldsom trøtthet som kommer når jeg minst aner det. Forrige gang var jeg veldig humørsyk og grein og lo om hverandre... Nå går jeg bare og er generelt glad og mye lettere å ha med å gjøre føler jeg! Har nok hakka mye på samboer'n de siste ukene, men nå er det som om jeg på en måte har innsett hvor heldig jeg er. Blitt litt roligere liksom... Veldig deilig å ha det sånn framfor den bergogdalbanen...!

ORIGINAL: Cambi

I dag morres var jeg littebitt kvalm[:D][:D][:D][:D][:D] juhuuu[:D][:D][:D] det var kjekt syns eg[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hi, hi- så bra da! Godt at du koser deg med graviditeten [:)] 

Føler noen har kjørt over puppene mine med en dampveivals...menmen på den positive siden er puppene blitt større og fastere hehe [:D]

kjempe kjekt å melde meg inn i denne klubben jeg og!!!![:D]
kjenner ikke så mye symptomer utenom tissetrengt og tretthet.

Begynner å bli veldig trøtt hele tiden jeg og nå, og Ekstremt sulten hele tiden!! Er heldigvis ikke kvalm[:)]

Back
Topp