Noen sykmeldte?

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Er noen av dere sykmeldte og venter sykepenger fra NAV denne mnd?synes det er så rart, for på siden dems står det at sykepenger kommer innen den 15 desember, men så sier dem 18 selv. Noen som har fått? Venter også barnebidrag ...

Jeg fikk sykepenger på fredag :)
Jeg vil tro at 18. er den dagen de har satt som siste dag, og at alle skal ha fått pengene sine innen da?

Ja er nok det, men de sier selv innen den 18, og på nettsiden står det innen 15. Og når jeg går på "mine utbetalinger" på siden der, står det ingenting..

Ikke godt å si egentlig. Nav har vel alltid vært litt surrete i opplysningene sine. Men jeg ville nok godt utfra 18., bare for å være sikker

ja, men det har bestandig stått på "dine utbetalinger" en uke før pengene kommer... synes det er rart at det ikke står noe der nå :/

Står heller ikke til utbetaling til meg, jeg har ikke fått penger. På siden står det utbetaling 15. desember.

Ringte inn i sta, de hadde ikke fått inn alle papirene, mente de. Så etter litt om og men fant de papirene lell, så de skulle utbetale det så fort som mulig. Rare greier, når de sa litt før helga at alt var i orden! Forbanna system!!

Back
Topp