Noen sykepleiere/hjelpepleiere her?

Snart trebarns mamma

Flørter med forumet
Ville bare høre åssen dere synes det er å jobbe nå? jobber dere fult elr noe redusert?

Uff det kan ikke være lett yrke i alle nedskjøringene, og alle artiklene som kommer frem om de eldre som har det uverdig :(

Jeg jobber i rusomsorgen å får ikke lov å jobbe siden det er risikoareid vist.. Jeg savner jobben min sååååå veldig!!! Elsker virkelig jobben min

Snart 3 barnsmamma:)

Sniker fra august.. Jeg jobber på dementavd.. her redusert stillingen min fra 100% til 80%.. Er tungt i perioder når jeg sover dårlig om natten, men går foreløpig sånn som det er nå..

Hei igjen. Jeg jobber på et sykehjem på kortidsavd. har blitt veldig plaget md vond bekken og smerter i lysken. jobber derfor i redusert stilling. blir ofte helt ødelagt i kroppen etter jobben

Jeg er sykepleier i 100 % stilling 3-delt turnus på sykehus.... Reduserte tidlig til 60 % for å få fjernet nattevakter og overgangen sein-tidlig...dette pga trøtthet og kvalme... Da fikk jeg svangerskapspenger... Fra uke 15 har bekkenet kranglet...nå er det værre en noen gang...! Blei sykemeldt 50 % for 4 uker siden... Nå skal jeg ha møte med jordmora på jobben på onsdag og til legen på torsdag... Tror det ender med 80 % sykemelding...for da kan jeg få ha to halve dager med fagutvikling hver uke... :) sjefen min skrøt av meg i dag, og sa hun veldig gjerne ville ha det kloke hodet mitt på jobb fortsatt, selv om jeg ikke kunne jobbe med pasientene....!

Det hele hadde vært helt annerledes hvis jeg kunne fått gått halve vakter, men det får jeg ikke...! Jeg må yte 120 % i opptil 8,5 time, pluss evt overtid, når jeg først er på jobb....og da blir det vanskelig...

Det er et nederlag å skulle bli ennå mer sykemeldt, men må prøve å si til meg selv at det ikke er verdt å slite seg ut før fødselen.... Jeg har vært plaget med bekkenet mellom svangerskapene også, og er redd for å gjøre vondt verre! Jeg går på to bassengtreninger og en behandling hos fysio hver uke, og det hjelper veldig...! Men en halv vakt på jobb, så er bekkenet helt på tryne igjen... !

Har dt helt likt som deg. prøver fra denne uken med 2 halve dager i uka. men kjente etr vakta idag at jeg var helt ødelagt i etterkant. merker godt i bekkenet og har noe gangvansker.skal starte md fysio neste uke,med bassengtrening etterhvert. håper dt vil hjelpe.
Ja man må ikke tenke at man ikke klarer å jobbe,men heller tenke på hvor mye kroppen orker. trenger energi til daglig gjøremål også.

Jobber natt på sykehjem, 56% og prøver fortsatt å få ekstravakter. Det fungerer enda :) er imponert over mg selv, for hadde prolemer med ryggen før graviditeten. Tar en vakt om gangen, så får vi se:) men det er sårbart på natt, må fungere 110% for det er ingen andre på jobb som evt kan hjelpe. Vi er så få fra før.

Jobber fult :)

Jobber på sykehjem, men er 100 % sykemeldt pga bekkenløsning :-(
Er kjipt å trø hjemme hver dag, men å gå på jobb gjør bare ting vondt verre!

Jobber med eldre psykisk utviklingshemmede. Er en tung fysisk jobb med masse stell og løft. Jobber fortsatt det jeg kan: jeg har 40 % fast og går ekstravakter. Håper å kunne fortsette med det noen mnd til! Men kjenner det er tungt og sliter med bekkenet....:/ ikke alle som tar hensyn og jeg må stelle de tunge, da kjenner jeg det i allefall....

jobber som helseøsøster, er fra i dag 80% sykemeldt. Bekkenet vil ikke mer, så jeg må bare lytte til kroppen for å prøve å unngå krykker på slutten. Kommer nok til å jobbe litt mer, men kan nå styre det veldig selv.

Back
Topp