Noen sykepleiere/hjelpepleiere her?

Snart trebarns mamma

Flørter med forumet
Ville bare høre åssen dere synes det er å jobbe nå? jobber dere fult elr noe redusert?

Uff det kan ikke være lett yrke i alle nedskjøringene, og alle artiklene som kommer frem om de eldre som har det uverdig :(

Jeg jobber i rusomsorgen å får ikke lov å jobbe siden det er risikoareid vist.. Jeg savner jobben min sååååå veldig!!! Elsker virkelig jobben min

Snart 3 barnsmamma:)

Sniker fra august.. Jeg jobber på dementavd.. her redusert stillingen min fra 100% til 80%.. Er tungt i perioder når jeg sover dårlig om natten, men går foreløpig sånn som det er nå..

Hei igjen. Jeg jobber på et sykehjem på kortidsavd. har blitt veldig plaget md vond bekken og smerter i lysken. jobber derfor i redusert stilling. blir ofte helt ødelagt i kroppen etter jobben

Jeg er sykepleier i 100 % stilling 3-delt turnus på sykehus.... Reduserte tidlig til 60 % for å få fjernet nattevakter og overgangen sein-tidlig...dette pga trøtthet og kvalme... Da fikk jeg svangerskapspenger... Fra uke 15 har bekkenet kranglet...nå er det værre en noen gang...! Blei sykemeldt 50 % for 4 uker siden... Nå skal jeg ha møte med jordmora på jobben på onsdag og til legen på torsdag... Tror det ender med 80 % sykemelding...for da kan jeg få ha to halve dager med fagutvikling hver uke... :) sjefen min skrøt av meg i dag, og sa hun veldig gjerne ville ha det kloke hodet mitt på jobb fortsatt, selv om jeg ikke kunne jobbe med pasientene....!

Det hele hadde vært helt annerledes hvis jeg kunne fått gått halve vakter, men det får jeg ikke...! Jeg må yte 120 % i opptil 8,5 time, pluss evt overtid, når jeg først er på jobb....og da blir det vanskelig...