Noen sykepleiere her? Hvordan er yrket? Bør man styre unna, eller anbefaler dere det?

Soveglad24

Forelsket i forumet
Vurderer å begynne neste vinter på sykepleien. Er ikke så mange andre alternativ rundt her. Har jo lyst, men tenker at det er jo ikke så veldig gunstige arbeidstider mtp at min mann jobber 12 dager på og 16 dager fri....

Noen tar jo utdanning på nytt etter å ha jobbet som sykepleier noen år [8|]

Jo, men slik vil det jo alltid være. Det handler jo om rett person til rett jobb. Jeg for min del er utdannet lærer, men skal ta ny utdanning til høsten. Vurderer både sykepleie og økonomi/adm bla

ORIGINAL: Citerza

Med en mann i slik turnus tror jeg nok ikke det er jobben for deg.. Jeg slo det iallefall fra meg, mye pga lønn og arb.tider og pga at jeg har mann som er mye bortreist ifm jobb (pilot).

Samme jobb som min mann da.... Nei må vel begynne å se etter andre ting. Har jo barnevakter rundt om her, men det blir jo vanskelig uansett..

ORIGINAL: Citerza

Med en mann i slik turnus tror jeg nok ikke det er jobben for deg.. Jeg slo det iallefall fra meg, mye pga lønn og arb.tider og pga at jeg har mann som er mye bortreist ifm jobb (pilot).

hva valgte du i stede =)?

Jeg syns det er veldig givende iallefall[:)] Akkurat begynt på videreutdanning nå[:)]

jeg leverte nettopp søknad nå for to min siden! blir aldri ferdig med å studere jeg. hehe. mannen min er to uker på og fire uker av. tenker at det må være genialt å ha en 50% nattevaktstilling feks!

Jeg er sykepleier og ser på det som en grunnutdanning.. Jeg trives utrolig godt altså, men skal videreutdanne med om ikke så lenge... .Du har utrolig mange valgmuligheter om du er sykepleier i bunnen[:)][:)] Lønnen er nok ikke super god, men jeg lever fint på den jeg... Har 375 000 i grunnlønn så ligger på ca 450 000 i året!

Back
Topp