Noen sykemeldt enda?

Surrehuet

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
Har logget rett ut i 2 dager med kvalme, ringte legen i går og fikk to typer tabletter.
Tatt den svakeste i dag og reist på jobb. Er like mye kvalm men de gir meg i tillegg hodepine og veldig trøtt.
I morgen skal eg prøve de sterkere, men tviler på at jeg klarer å holde ut så mye lenger på jobb. Vil hjem å legge meg flatt å spy i min egen dass :depressed:

Huff ja, blei sykemeldt før 1 uke siden. Jobber i hjemmesykepleien å når det ble så ille at jeg måtte ut av husene hos mine brukere å spy over verandaen måtte jeg bare gi meg. Men er sånn smått begynt å komme meg, spyr ikke av alt nu, men mat er veldig motbydelig
Men håper å regner med formen kommer seg så jeg enda kan jobbe noen måneder, kjedelig å konstant være dårlig og ikke minst dagen blir alt før lang.

Er ikke, men hvis kvalmen blir noe særlig verre må jeg nok vurdere i alle fall en gradert sykmelding. Det sitter så syykt langt inne, men får bare se an. Tar en dag av gangen :wacky: Spyr ikke, men er utrolig kvalm nesten hele tiden, og brekker meg 3-4 ganger om dagen.

Er sykemeldt med det er ikke pga graviditeten, men pga alvorlig ulykke tidligere i år. Var ikke helt planlagt å skulle bli gravid nå

Jeg skulle vært sykemeldt, men legen har ikke ledig før 13 september.. :sorry:

Jeg er sykemeldt på grunn av hyperemesis. Ble sykemeldt 4 uker i første omgang.

Har slitt mye med oppkast et par uker så har brukt noen egenmeldingsdager. Håper jeg skal klare meg uten sykemelding. Kvalmen er litt bedre, mer konstant, men uten oppkast så satser på bedre uker fremover :hilarious:

Har vært sykmeldt en uke nå, ikke bare pga kvalme, men jeg har ibs og siden jeg ikke kan ta medisiner for det når jeg er gravid så bor jeg på do:confused:

Jeg skulle vært sykemeldt, men legen har ikke ledig før 13 september.. :sorry:

sniker fra februar.. :angelic: jeg foreslår at du får deg en hastetime på dagen! Jeg ble selv sykmeldt i uke 7 pga kvalme, og da jeg ringte legekontoret for time sa hun at det desverre var fullt, men at jeg skulle ringe igjen dagen etter med en gang de åpnet for å få en hastetime på dagen :happy: de regner med en del slike timer, men de ligger ikke «åpent» for bestilling.

og for dere andre som sliter med kvalme så vil jeg bare si at det ganger ingen at dere piner dere gjennom arbeidsdagen! Selv ble jeg sykmeldt allerede i uke 7, og var kvalm helt frem til uke 13/14. Er nå tilbake i fullt arbeid (uke 16):angelic:

sniker fra februar.. :angelic: jeg foreslår at du får deg en hastetime på dagen! Jeg ble selv sykmeldt i uke 7 pga kvalme, og da jeg ringte legekontoret for time sa hun at det desverre var fullt, men at jeg skulle ringe igjen dagen etter med en gang de åpnet for å få en hastetime på dagen :happy: de regner med en del slike timer, men de ligger ikke «åpent» for bestilling.

og for dere andre som sliter med kvalme så vil jeg bare si at det ganger ingen at dere piner dere gjennom arbeidsdagen! Selv ble jeg sykmeldt allerede i uke 7, og var kvalm helt frem til uke 13/14. Er nå tilbake i fullt arbeid (uke 16):angelic:

Jeg har fått sykemelding :D men kun ut neste uke..

Sykemeldt 80% i én uke her. Hjemmekontor de resterende 20%. Og fikk kvalmestillende. Lykke!

30% sykemeldt her, denne uken og neste uke i første omgang. Driver for meg selv så 100% klarer jeg ikke har fibromyalgi og me fra tidligere men vært ganske fin i formen siden forrige svangerskap. Men merker at jeg er mer fibrosyk nå i tillegg til kvalme

Back
Topp