noen sunne spm

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
Trener og trener, men jeg rocker med rockeringen hvar dag til Hotel Cæsar.
Og kniiiper hele dagene.. [8D]

Jeg drikker brus og spiser snop i helgene, men det skeier vel litt ut nå til jul.. [:D]

Spiser for det meste grovt brød og havre fras frokostblanding.

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

hvor ofte trener du, og hva trener du??[:)] Prøver å gå så mye som mulig. Akkurat nå har det vært holke i mange dager, da.. Er glad i å svømme og sykler mye og er på fjellet om sommeren. 
hvor ofte spiser du godis og drikker brus? Kun i helgene.
spiser du mye feit mat med mye karbohydrater og hvitt mel eller er du flink til grovt og hvitt kjøtt? Spiser mye fisk og kylling. Velger fullkornsalternativer der mulig. Det med fett er jeg ikke så nøye med, for den verste synderen er karbo og sukker. Har et prinsipp om aldri å spise mat uten grønnsaker i/ved siden av.

Fortsatt overvektig, men frisk som en fisk og ikke så verst sprek. [:)]

noen sunne og spreke her?[:D]
eller er bv bare en gjeng med godtespisere og sofaslitere???[8D]

hvor ofte trener du, og hva trener du??[:)]

Prøver å kjøre gjennom Zumba-dvd'ene to til tre ganger i uka. Men det varierer fra 1 gang til 5 ganger, og noen ganger er det bare 20 minutters-runden, andre ganger tar jeg introduksjonen av alle øvelsene på en time med 20 minutters avslutning, ellers tar jeg den times lange, eller ja... Kombinerer litt i hytt og gevær...

hvor ofte spiser du godis og drikker brus?

Hehe... Hver dag [8|]

spiser du mye feit mat med mye karbohydrater og hvitt mel eller er du flink til grovt og hvitt kjøtt?

Vi har ikke mye lyst mel, nei, og det går egentlig lite i kjøtt generelt, men da er det en jevn blanding av hvitt og rødt

noen sunne og spreke her?[:D]
eller er bv bare en gjeng med godtespisere og sofaslitere???[8D]

Jeg får vel si jeg er både godtespisene og ivrig sofasliter...[:D]

Back
Topp