Noen studenter her?

MinniB

Betatt av forumet
Er selv student og lurer på om det er andre aktive studenter!? Hvor lenge skal dere følge undervisning osv? Er det noen andre som skal ta eksamen etter fødsel imai/juni... Eller hvordan har dere tenkt å gjøre det framover?

Bjynner å bli sliten å orker ikke så mye frem og tilbake på skolen....Tar en time å kjøre til skolen.. [:'(]

Hei, hei[:)] Fikk jenta mi 28 oktober, og fortsatte på skolen.. For min del går det kjempe fint.. Det er jo en mulighet at du prøver, og hvi ikke du makter det, er det bare til å ta ut permisjon e.l.. Du får tenke litt frem og tilbake.. Lyke til[:)]

Jeg er student på heltid og begynte i september ifjor, men jeg studerer som fjernstudent og er kun på skolen en gang i uken når vi har laboratorieundervisning. Da har jeg med meg Marie og det går veldig bra. Kommer til å fullføre studiene og er ferdig til høsten i år som helsesekretær. I dette tilfellet er det mannen som skal ta ut permisjon og ikke meg når den tid kommer[;)]

Er vel student på en måte, Er lærling som Barn og Ungdoms arbeider.
Får akkurat tatt eksamen I passe tid før terminen faktisk, Men blir joh Ikkje helt ferdig med lærling tiden, Men får joh sånn lønnsgreie hver måned på grunn av det..... [:D]

Jeg er student, og har termin i september, i praksis-perioden min i tredje klasse. Jeg satser på permisjon hele høsten, og studier igjen på vårsemesteret. Om det går sånn så tar mannen min permisjon hele våren og er hjemme med frøet vårt[:D]

terminen min er den ca den uka dem har planlagt eksamen på skolen, skal ta eksamen til høsten igjen.

jeg er student, og har termin 16 mai...litt synd at examen er satt opp fra 15 mai til 2 juni...så jeg er registrert student, men gidder ikke møte opp siden jeg ikke får ta examen dette semesteret. tar det igjen senere, skal søke om permisjon fra april av.

[;)] gjør det du føler er best for deg.. Eg tar fleksibel førskolelærerutdanning ( deltid)
Tungt det å, men skal prøve så godt eg kan med å fullføre året uten å stryke[;)]

Må jo prøve ellers angrer eg sikkert etterpå..

Der har dere meg lissom..[:D]

Hei hei[:)]
Jeg har termin den 21 februar å har nå endelig tatt permisjon fra skolen.
men jobber på egen hånd hjemme og det blir jeg til å fortsette med i ca en mnd
etter fødselen så kommer jeg til å ta bebisen med på skolen[:D]

Jeg er også student med termin 9. april. Bacheloren skal leveres 3 mai og muntlig er noen uker etter det. Jeg skal fullføre bacheloroppgsven (er nå i praksis knyttet til denne), men utsette den muntlige av økonomiske årsaker (får lenger fødselsstipend av Lånekassa om jeg ikke fullfører) og gå opp til den i oktober.

Jeg er oxo student...har eksamen 14 juni...dvs 3 uker etter fødsel...regner med at det går bra...skal i allefall prøve...men merker allerede at det begynner å bli tungt...så forstår deg godt uansett masse lykke til til deg[:D]

hei [:D][:D]
Jeg også er student..
Er egentlig ferdig i slutten av mai, og har termin i slutten av juli..Men kommer til å ta op et par fag, slik at jeg er registrert student, og får fødselsstipend [:D]

jeg går på skole og eller kurs 1 årig på attføring.har eksamen i midten av juni og har termin i slutten av mai...men skolen er behjelpelig og har sagt eg skal få tatt eksamen der jeg måtte være....å godt er det,satser på det da....men mye kan skje

Jeg driver å tar en master, men skulle jeg venta til jeg er ferdig med skolen å fått meg jobb så hadde jeg blitt oldemor før nestemann kom[:D] studier og unger er en super kombinasjon, masse penger og større frihet til å være hjemme med de når en vil, siden forelesninger ikke er obligatoriske! Men jeg er spent på hvordan det blir å kombinere hjemmestudier med en baby i huset[:D] det kommer litt an på bayen tror jeg- studier og kollik er vel ikke den beste kombinasjonen[:D]

men lykke til med den forestående fødselen![:)]

Vil bare ønske dere alle lykke til! Jeg er student men er bare på prøve-stadiet enda. Har et stort ønske om å bli gravid dette semesteret, hadde passet perfekt mhp utdanningen min. Om ett år skal jeg skrive masteroppgave, så en studiepause før oppgaven hadde vært kjempebra! Må innrømme at jeg er litt misunnelig på dere... Håper alt går bra med dere, både med utdanning og svangerskap [:)] 
Lykke til alle sammen!

Student jeg også! Var det når jeg fikk Karoline også.

Karoline ble født den dagen resten av klassen gikk ut i 10 uker praksis (praksis var det siste før sommerferien), så jeg utsatte praksis og fortsatte fra høsten av, da var Karoline ca 5 mnd.

Denne gangen har jeg termin 11. mai og første eksamen 21. mai. Jeg har søkt permisjon fra 1.mai og et år fremover, men vil prøve å ta praktisk gruppeeksamen i drama likevel (29.mai-2.juni), og bare utsette skriftlig eksamen. Undervisningen vil jeg følge så godt det bare lar seg gjøre frem til eksamen, alt etter når babyen har tenkt å komme ut...[:D]

Jeg er også student. Leser psykologi og har termin i september, altså rett etter semesterstart på mitt 5. år. Tar permisjon frem til jul og så starter jeg igjen i januar. Siden jeg ikke har undervisning hver dag, blir det bare dagmamma 2-3 ganger i uka og ikke hele dager. Regner med at det skal gå bra. Litt slitsom periode akkurat nå synes jeg, det er vanskelig å skulle lese 100 sider pensum hver dag når man egentlig mest har lyst til å sove, sove, sove. Håper det går over snart![:)]

Back
Topp