Noen studenter her?

MinniB

Betatt av forumet
Er selv student og lurer på om det er andre aktive studenter!? Hvor lenge skal dere følge undervisning osv? Er det noen andre som skal ta eksamen etter fødsel imai/juni... Eller hvordan har dere tenkt å gjøre det framover?

Bjynner å bli sliten å orker ikke så mye frem og tilbake på skolen....Tar en time å kjøre til skolen.. [:'(]

Hei, hei[:)] Fikk jenta mi 28 oktober, og fortsatte på skolen.. For min del går det kjempe fint.. Det er jo en mulighet at du prøver, og hvi ikke du makter det, er det bare til å ta ut permisjon e.l.. Du får tenke litt frem og tilbake.. Lyke til[:)]

Jeg er student på heltid og begynte i september ifjor, men jeg studerer som fjernstudent og er kun på skolen en gang i uken når vi har laboratorieundervisning. Da har jeg med meg Marie og det går veldig bra. Kommer til å fullføre studiene og er ferdig til høsten i år som helsesekretær. I dette tilfellet er det mannen som skal ta ut permisjon og ikke meg når den tid kommer[;)]

Er vel student på en måte, Er lærling som Barn og Ungdoms arbeider.
Får akkurat tatt eksamen I passe tid før terminen faktisk, Men blir joh Ikkje helt ferdig med lærling tiden, Men får joh sånn lønnsgreie hver måned på grunn av det..... [:D]

Jeg er student, og har termin i september, i praksis-perioden min i tredje klasse. Jeg satser på permisjon hele høsten, og studier igjen på vårsemesteret. Om det går sånn så tar mannen min permisjon hele våren og er hjemme med frøet vårt[:D]

terminen min er den ca den uka dem har planlagt eksamen på skolen, skal ta eksamen til høsten igjen.

jeg er student, og har termin 16 mai...litt synd at examen er satt opp fra 15 mai til 2 juni...så jeg er registrert student, men gidder ikke møte opp siden jeg ikke får ta examen dette semesteret. tar det igjen senere, skal søke om permisjon fra april av.

[;)] gjør det du føler er best for deg.. Eg tar fleksibel førskolelærerutdanning ( deltid)