Noen studenter her?

MinniB

Betatt av forumet
Er selv student og lurer på om det er andre aktive studenter!? Hvor lenge skal dere følge undervisning osv? Er det noen andre som skal ta eksamen etter fødsel imai/juni... Eller hvordan har dere tenkt å gjøre det framover?

Bjynner å bli sliten å orker ikke så mye frem og tilbake på skolen....Tar en time å kjøre til skolen..

Hei[;)]

Ja eg å e student, men eg e deltid ( dvs eg e på skulen ei veke ein gang i mnd..)
Eg å synes det e tungt nå, så eg e spent på hvordan det går på eksamen. Skal prøve å gjøre så godt eg kan for å fullføre året uten å stryke.

Det e dumt å angre etterpå å da...[;)] 

Gjør det du føler er best for deg selv, det skal eg.

Jeg er også student, og går mitt siste året på sykepleiehøyskolen.. terminen er sånn at jeg akkurat ikke rekker å bli ferdig.. Men det er bare 10 uker med psykiatripraksis som jeg må ta til høsten. Har termin 28.april, og har en eksamen 31.mai. Men heldigvis er det en hjemme eksamen, så den kommer jeg til å ta. Det er tungt å gå på skolen nå, men heldigvis ikke så lenge til jeg har permisjon.[:)]

hei hei!!

jeg er ei jente på 18snart 19år,jeg går på skole helse og sosial grunnkurs jeg har hatt et kjempe fint svangerskap uten kvalme el..jeg slutter skolen 3uker før termin og det vill si i begynnelsen i april..men de har lagt et opplegg til meg at det de andre jobber m i mai juni jobber jeg med i lekse hjemme nå....det er litt stress men det funker heilt greit litt ekstra jobbing men alt for og fullføre skolen og kan komme til bake og fullføre eksamen...dette er mitt første barn så jeg gleder meg kjempe mye til lille markus kommer[:)][:)]

Jeg går siste året vernepleie, og er nå i praksis frem til midten av mars, skal deretter skrive og levere bacheloroppgaven. Har termin 9 april, og oppgaven skal leveres 3. mai. Men skal opp til den muntlige til høsten, dels for å suge litt penger ut av Lånekassa. Formen er helt topp, og jeg er fullt innstilt på å gjøre meg ferdig den skriftlige oppgaven.

Heisann
Jeg også går siste året på vernepleier [:)]
Jeg har ingen planer om å ta ut noe særlig permisjon, skriver prosjektoppgaven nå. Og håper å fa lest litt til muntlig etter at ungen kommer ut..
Merker at det begynner å bli tungt å kjøre 7 mil hver vei om dagen, men det er jo ikke lenge igjen....

Back
Topp