Noen strikkete her?

Kristin

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Septemberlykke 2015
Jeg strikker endel, og har selvfølgelig begynt litt på en liste for hva jeg har lyst til å strikke til mini. Flere strikker her? Tips til fine strikkaplagg? :Heartred

Jeg har lyst til å strikke:
Bellateppe
Garntopia hentesett
Lillebjørnlue
Lillebjørn balaklava
Monday balaclava
Teddy pants
Willums selebukse

Strikker ikke selv, men svigermor gjør og vi har såå mye fint fra førstemann. Følger gjerne her for inspirasjon da hun gjerne strikker på oppdrag fra meg :love7

Jeg strikker vanligvis mye. Men har ikke strikket på halvannet år pga en ulykke. Men kjenner det frister å begynne igjen

Jeg strikker egentlig ikke, men strikket et babyteppe da jeg var gravid sist og fikk masse glede av det da vi kunne bruke det hele babytiden :) Hvis jeg skulle strikket noe denne gangen måtte det bli et teppe til- kanskje et som er enda større så brukstiden blir enda lengre :)

Ellers har vi fått en del ullsett fra besteforeldre som førstemann vokste altfor raskt ut av som jeg håper vi kan bruke igjen!

Jeg strikker ikke, men min mor gjør. Har lett og lett etter er søtt unisex sett som jeg kan be henne strikke (og slik også fortelle besteforeldre om graviditeten), men jeg finner ikke noen jeg liker. Må være heldress eller jakke og bukse.. Følger tråden her for tips :happy:

Sniker! Jeg holder på med garntopia hentesettet nå, og anbefaler de som skal strikke å Google det. Såå nydelig :-D også veldig enkelt å strikke når man først knekker koden :)

Sniker! Jeg holder på med garntopia hentesettet nå, og anbefaler de som skal strikke å Google det. Såå nydelig :-D også veldig enkelt å strikke når man først knekker koden :)
Så gøy! Jeg falt helt pladask for det hentesettet når jeg så det!

Så gøy! Jeg falt helt pladask for det hentesettet når jeg så det!

Var veldig fint, men litt usikker på om jeg synes det er litt vel feminint til en evt. gutt. Nå er jo smaken som baken, så vi kan helt fint være uenig i det :joyful:

Jeg strikker mye, men foreløpig har jeg ikke strikket noenting i babystørrelse. Strikker mye til barnet som nå er to år. Mye gode bukser og gensere som har blitt brukt i barnehagen (bor på Vestlandet, så ull under regndress er helt gull!). Har nå begynt på et babyteppe men angrer nesten. Synes det er møkakjedelig (selv om det er mønster) og jeg er ikke halvveis en gang Tenker jeg skal strikke et hentesett etterhvert, må bare bestemme meg for hvilket. Det er jo så mange fine! Liker blant annet Ena fra Viking og Mox fra Dale. Ikke så dillete på en måte.

Jeg strikker litt! Men har god hjelp fra mamma som strikker til baby❤️ dette begynte hun på til forrige som endte i MA, så håper vi får brukt det nå❤️7CA47F47-5475-416D-BA82-F406EA870134.png

Jeg strikker mye! Og er det en ting jeg har erfart med guttungen så er det at heldresser er mye enklere å dra på han enn todelte sett. Ulempen er at man ikke kan ta av for eksempel bare overdelen :hilarious: Ullsokker liker vi godt å bruke istedet for sko i bilen, men det holder med1-2 par i hver størrelse!

Kosebamsedressen til klompelompe liker jeg, kjekk i bil!

Var veldig fint, men litt usikker på om jeg synes det er litt vel feminint til en evt. gutt. Nå er jo smaken som baken, så vi kan helt fint være uenig i det :joyful:
Hehe ja skjønner at du kan syns det :) jeg vet ikke kjønn enda her, men i helt vanlig beige farge så syns jeg det ble noe nøytralt :knegg:

Tror jeg lander på å ønske oss denne inkl lue fra min kjære mor. Tipper de blir overraska når jeg kommer med ønske om noe i str 0-6mnd :wacky:

Hun strikker aldri før det er ca 1mnd igjen uansett, bare sånn i tilfelle, så har jo litt tid å ombestemme oss på også.

Back
Topp