Noen strikkere her?

Er aldri for tidlig tenker jeg da. Jeg kan ikke strikke (har planer om å lære det), men jeg hekler. Har heklet både kjoler, teppe, bamser og mange luer. Men har for tiden ikke tid til det, dessverre. Har veldig mye lyst å lære meg å strikke, så vi får se, hvordan det kommer til å gå. :D

Jeg strikker stort sett barnetøy. Har for dårlig tolmodighet til å strikke større prosjekter. Så jeg er allerede godt i gang med en liten garderobe :)

Elsker å strikke!
Men jeg venter litt....Har fremdeles en halvveis ferdigstrikket genser etter MA i februar, ikke gøy

Strikker nancykofte til meg sjøl akkurat no :) så bi det vell babytøy etterhvert ;)

Jeg liker å strikke. Men pleier å bli lite strikking på sommeren. Strikker mest høst og vinter. Så når høsten kommer for fullt så blir det nok noe i babystørrelse :-)

jeg har vertfall begynt å strikke! :) foreløpig kun ting i nøytrale farger, har funnet vognposen jeg skal strikke, kjøreposen, 3 babytepper....:smiley-angelic002.. så jobber med babyteppet "det royale svøb" for øyeblikket mens jeg gleder meg til å kunne fortelle det til alle rundt meg! :D

Strikker bitte litt. Men kun enkle ting:) her blir det tok hekla babyklær og tepper:)

Neida, aldri for tidlig!
60b40bce91b58866df1d5cd953bdea7f

Eg held "heldigvis" på med ei ullbukse til storesøster, så den må eg gjere ferdig før eg kan gå bananas i babytøy... Og vognpose!

Strikk babyteppe. Gi det bort til Amandaprosjekter om det mot formodning ikke skulle gå... Jeg skal strikke en kofte til meg og to ullbukser før jeg tar fatt på babystrikk... - kanskje det ikke blir noe til babyen?

Jeg strikker en del om vinteren og hekler om sommeren, men det blir som regel bare småting. Tenkte jeg skulle prøve meg på et par babysokker snart. Har aldri strikka sokker

Jeg holder på med babyteppe, som fint kan gis bort hvis det skulle skje noe.

Jeg strikker :D

Skal starte på snoningstrøje til baby når jeg er ferdig med violakjolen til dattra min :)

Men klarer ikke velge farge da. Synes grått og hvitt er så kjedelig. Så mulig jeg skal vente til etter at jeg vet kjønn :)

Jeg strikker :D

Skal starte på snoningstrøje til baby når jeg er ferdig med violakjolen til dattra min :)

Men klarer ikke velge farge da. Synes grått og hvitt er så kjedelig. Så mulig jeg skal vente til etter at jeg vet kjønn :)
Den står på lista mi og :) nå strikker jeg gullungeromper fra klompelompe :) tenkte på en fin dus blågrønn farge til snoningstrøje ;)

Her er strikkelisten lang... Holder på med ullgenser til toåringen, og begynner på faunajakke og babyteppe etterpå :P

Jeg strikker, hekler og syr:) klør i fingrene etter og begynne på hekla vognteppe og hjemmesydde klær (så langt har jeg klart og begrense meg til en sydd bukse) :-) strikkingen tar min søster seg av, hun begynte på et teppe samme dagen som hun fikk vite at det er en liten tante baby på vei :-)

Back
Topp