2 blå 2 rosa
Betatt av forumet
Er det noen som strikker her? hva strikker dere på nå? Gjerne bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg strikker:) og hekler:)lilyofthevaley skrev:
strikker selbu votter for tiden.. strikket til minier, strikker til meg selv nå:) veldig morro:) ikke så kjapp enda:) akkurat startet med mønster strikking..
Har strikket monsterbukser og strømper og litt sånn nips:)
har en blogg med litt bilder HER
Jeg strikker Mor Signes babyteppe, veldig enkelt og veldig fint ;)shen83 skrev:
Jeg også er en ivrig hekler og strikker!StorkNebb skrev:
Har nettopp begynt med hentesett til snuppa fra Dale. Blir hvitt, kan jo ikke være sikker på at det blir en jente!
Har fortsatt ikke fått satt meg inn i dette med bilder her, men kanskje en dag =)

omg, jeg prøvde meg på et baby teppe forrige sv.skap og det så bare heeelt j**** ut så tror ikke jeg skal gå den veien igjen (men skal aldri si aldri for det frister å prøve seg på et bestemor teppe).LadyOnHeels skrev:
2gutter1nurk skrev:
Jeg strikker:) og hekler:)lilyofthevaley skrev:
strikker selbu votter for tiden.. strikket til minier, strikker til meg selv nå:) veldig morro:) ikke så kjapp enda:) akkurat startet med mønster strikking..
Har strikket monsterbukser og strømper og litt sånn nips:)
har en blogg med litt bilder HER
Enda ikke turt å prøve meg på mønster jeg, flink du er altså!
Jeg strikker og hekler masse! :)
Akkurat nå holder jeg på å hekle ferdig dåpskjolen til lille i magen. Mangler en arm og lua. Skal betale for monteringen da. Pleier å gjøre det selv, men tør ikke på noe så viktig som en dåpskjole ;)
Og så holder jeg på med et lappeteppe til lekegrinda.
Har planer om å strikke/hekle:
*hentesett i rosa. Sannsynligvis dette:

*nøstebarnteppe i rosa eller lilla
* heldress til høsten
Da jeg var sykemeldt i høst strikket jeg mens jeg hørte på lydbok. Det var en fin kombinasjon. Tv og strikking går bra når oppskriftene er enkle.
Jeg har funnet en fin jakke i et hefte fra Vikinggarn som jeg skal strikke. Nummer 1005-3 i dette heftet.
2gutter1nurk skrev:
Jeg også er en ivrig hekler og strikker!StorkNebb skrev:
Har nettopp begynt med hentesett til snuppa fra Dale. Blir hvitt, kan jo ikke være sikker på at det blir en jente!
Har fortsatt ikke fått satt meg inn i dette med bilder her, men kanskje en dag =)
Hvilket hefte strikker du fra?
Jeg strikker også fra Dale, oppskrift 22609 i hefte nr 226
Klarer ikke føle meg helt sikker på jente jeg heller, så det strikkes i kritt og hvitt. Får heller kjøpe søte jentete knapper om det faktisk kommer en jente.
Slik ser mitt ut (håper jeg) når det blir ferdig.