Noen strikkemammaer her?

Skrufa

Betatt av forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg har nettopp tatt opp strikketøyet mitt etter maaaange år, og har allerede begynt på en baby jakke. Litt over mitt kunnskapsnivå, men gøy å forsøke med litt hjelp fra google.

Noen andre som har begynt? litt tidlig kanskje, men ønsker ikke å sette livet på vent heller:happy:

image.jpg
Ja, jeg strikker:) Nå holder jeg på med hollyromper til en kollega som skal ha baby i august. Hvis jeg får en jente skal strikke en til av den.

Strikka masse sorbetcardigan til meg sjølv på pinnane no:)

Jeg stikker! :joyful:
Har strikket babytepper og sydd et babynest til de kommende babyene i vennegjengen, og holder på med en minervacardigan til meg selv (som jeg sikkert ikke kan gå med uansett med magen :hilarious:)
Tenkter å ta et dypdykk i babystrikkeoppskrifter når jeg får overskudd. Har heldigvis god tid på meg:happy:

Jeg strikker!
ferdig med babyteppe, dress, genser, 2 luer og påbegynt ett hentesett. Men angrer på valg av hentesett så lurer på om jeg skal ta det opp igjen.. haha

Så koselig at du har tatt fram strikkepinnene, og at det er flere strikkeglade her. Som kallenavnet mitt røper, så elsker jeg å strikke :rolleyes: Her er det all in med strikkekonto på IG og greier:hilarious: Jeg kjenner at det klør i fingre etter å strikke babytøy igjen. Det er jo så mye fint man kan strikke, og så går det så fort sammenlignet med for eksempel egostrikk:D

Last edited:
Vis vedlegget 328022
Ja, jeg strikker:) Nå holder jeg på med hollyromper til en kollega som skal ha baby i august. Hvis jeg får en jente skal strikke en til av den.

Så fin!:) Det er oppskrift fra Knitting for Olive? De har så mye fint. Her strikket jeg denne, tiny tulips, til ei venninne, og kunne tenkte meg å strikke Holly romperen også. received_719022345229348.jpg

Jaaa, strikking er så gøy og et fint tidsfordriv i rugetiden :happy: Ikke begynt på noe til bebis enda, men holder på med sengeteppe(lappeteppe) til 2 åringen :happy:

Jeg er halvveis strikker. :p Dvs jeg strikker litt innimellom og bruker fryyyyyktelig lang tid. Driver med en gravemaskingenser til sønnen min nå, og tenker å begynne med noe enkelt til babyen etter det. Anser meg selv som relativt nybegynner og det jeg kan har jeg lært av google. Tips til babytøy som er enkelt å strikke mottas med takk. :)

Mange gode tips her! Har noen tips til sengeteppe å strikke? Spørs om det blir det neste:love017

Jeg strikker! Akkurat nå har jeg 3 prosjekter på pinnene.
:cat: Ingendikkedarer junior til 7åringen
:cat: Lille Flora Romper til 1åringen
:cat: (enda en) Margotbukse til 1åringen.

Gleder meg til å følge dere i babystrikken :happy:

Back
Topp