Noen strikkeglade gravide her?

januarbebis

Glad i forumet
Er nybegynner men merker at lysten øker nå som jeg endelig er gravid..syns det er så mye fint i strikkede babyklær[:)]
Og siden det blir vinterbaby så passer det jo bra med ulltøy[:D]

Jeg er veldig glad i å strikke og har strikket flere ting allerede!
Hentesett, kjørepose, pledd til vogn, samt div. sokker ol.

Hva vil du strikke?[:)]

Har strikket babyteppe fra nøstebarn,deilig ble det og vurderer å strikke et til..babysokker,lue,djevellue,ullbukse,body og votter...alt er strikket fra Strikk til nøstebarn og Myk start boka..liker di mønstrene siden jeg er nybegynner[;)]

Kjøreposen din hørtes spennende ut,var mønster på en slik i myk start boka[:)]

Mamma er flink å strikke så hun har strikket i mange år[:D]..så jeg har allerede mange fine sett..

ORIGINAL: maiie

JA:D Har strikket en del av disse sokkene bla:D

Åh sø søt..hvor kan jeg finne oppskrift på di?[:D]

Både min mor og svigermor er ivrige strikkere då da får de ta seg av det! [:)]

ORIGINAL: januarbebis

ORIGINAL: maiie

JA:D Har strikket en del av disse sokkene bla:D

Åh sø søt..hvor kan jeg finne oppskrift på di?[:D]

Kjempefine maiie!!
Så flink du er!

SIste halvåret har jeg også tatt opp strikking, men prøver å holde det litt enkelt så det ikke blir frustrerende.. Men har laget et kjempefint babyteppe ihvertfall [:)]

Dette har jeg strikket*stolt*[:D]

Mamma har strikka hentesett fra nøstebarn,er så utrolig lite[:)]

Skulle egentlig være en gave,men syns det var så fint at jeg beholdt det selv.

Mamma har strikka og det er så fint...

Får det ikke til[>:] Men skulle ønske jeg kunne det for jeg synes det er veldig fint med strikke klær til babyer

ORIGINAL: Mine3nydelige

Får det ikke til[>:] Men skulle ønske jeg kunne det for jeg synes det er veldig fint med strikke klær til babyer

Anbefaler virkelig boka til nøstebarn og myk start,det er enkle mønstre som selv jeg klarer[8D]...hadde en god lærer i mamma[:D]..og hun er veldig tålmodig[8|]

Så masse flott da damer! Har enda ikkje begynt på kle til nurket,men ej veit at tantungane ikkje får strikka gave til jul, blir nok kun til mej sjøl:)
Og så har ej en dåpskjole som ej he holdt på med i nokre år,som ej he leita fram igjenn:)

FInne jo fine oppskrifter på http://garnstudio.com noen kjøreposer der også, men lurt å finne en som er "hull" i til 3punkt sele:)

Kjempe fine klær dokker har strikket kjempe flinke..

E gla mormor og mor e glad i å strikka[:D]

ja - liker å strikke babyklær! strikka til forige mann - så skal strikke til denne også. ellers så har jeg en ekstremt strikkeglad svigermor og en strikkeglad mamma, så det kommer ikke til å skrante på strikkeklær. brukte masse av det til min første sønn - og jeg er kjempefornøyd med strikkeplagg. så håper det blir en del til denne også.... [:)] 

ORIGINAL: januarbebis

Dette har jeg strikket*stolt*[:D]

Mamma har strikka hentesett fra nøstebarn,er så utrolig lite[:)]

Skulle egentlig være en gave,men syns det var så fint at jeg beholdt det selv.

Mamma har strikka og det er så fint...

Fy søren så flink du og mammaen din er!!

Takk Pernillen[:D]

Er så artig å strikke når man får det til...men mamma strikker alt jeg måtte be om,flink er hun[;)]

Synes og det er kjekt å strikke, bare ikke oppskriftene blir for vanskelig. Babyklær er jo veldig greit siden det ikke tar så lang tid å bli ferdig.
Strikket litt til gutten, og blir nok noe denne gangen og, men har ikke begynt ennå.
Jeg er litt sånn som har ulike perioder der jeg har dilla på ting, og da er det bare det jeg gjør. Nå har jeg lesedilla, så kanskje det blir strikking neste gang...??

Bare kom på en ting..

Det er i hele mai 40% på utvalgte garnmodeller fra drops.. Som de fleste garnforhandlere fører, slik jeg har forstått det..
Så gode muligheter for å gjøre et kupp.. Det er visst klassiske vintergarn som er på tilbud!!
Jeg har investert i mye garn!

ORIGINAL: Sikon

Jeg holder på å sy jeg, ikke helt inn på det med strikking og oppskrifter!! Så denne kalenderen har jeg kjøpt til http://www.margaretha.no/butik/default.asp? Mye fint der!

Jeg har også brodert en kalender derifra,ble kjempe fin..hadde dilla på brodering før så jeg har brodert fødselsbilde også,bare datoen som mangler[8D]...men nå er det strikking[;)]

Back
Topp