Noen strikkeglade gravide her?

januarbebis

Glad i forumet
Er nybegynner men merker at lysten øker nå som jeg endelig er gravid..syns det er så mye fint i strikkede babyklær[:)]
Og siden det blir vinterbaby så passer det jo bra med ulltøy[:D]

Jeg er veldig glad i å strikke og har strikket flere ting allerede!
Hentesett, kjørepose, pledd til vogn, samt div. sokker ol.

Hva vil du strikke?[:)]

Har strikket babyteppe fra nøstebarn,deilig ble det og vurderer å strikke et til..babysokker,lue,djevellue,ullbukse,body og votter...alt er strikket fra Strikk til nøstebarn og Myk start boka..liker di mønstrene siden jeg er nybegynner[;)]

Kjøreposen din hørtes spennende ut,var mønster på en slik i myk start boka[:)]

Mamma er flink å strikke så hun har strikket i mange år[:D]..så jeg har allerede mange fine sett..

ORIGINAL: maiie

JA:D Har strikket en del av disse sokkene bla:D

Åh sø søt..hvor kan jeg finne oppskrift på di?[:D]

Både min mor og svigermor er ivrige strikkere då da får de ta seg av det! [:)]

ORIGINAL: januarbebis

ORIGINAL: maiie

JA:D Har strikket en del av disse sokkene bla:D

Åh sø søt..hvor kan jeg finne oppskrift på di?[:D]

Kjempefine maiie!!
Så flink du er!

SIste halvåret har jeg også tatt opp strikking, men prøver å holde det litt enkelt så det ikke blir frustrerende.. Men har laget et kjempefint babyteppe ihvertfall [:)]

Dette har jeg strikket*stolt*[:D]

Mamma har strikka hentesett fra nøstebarn,er så utrolig lite[:)]

Skulle egentlig være en gave,men syns det var så fint at jeg beholdt det selv.

Mamma har strikka og det er så fint...

Får det ikke til[>:] Men skulle ønske jeg kunne det for jeg synes det er veldig fint med strikke klær til babyer

ORIGINAL: Mine3nydelige

Får det ikke til[>:] Men skulle ønske jeg kunne det for jeg synes det er veldig fint med strikke klær til babyer

Anbefaler virkelig boka til nøstebarn og myk start,det er enkle mønstre som selv jeg klarer[8D]...hadde en god lærer i mamma[:D]..og hun er veldig tålmodig[8|]