Noen spm.. *Oppdatert*

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Kom plutselig på noe jeg lurer på..

-Må man være under en viss bmi for å få prøverør?
-Kan fastlegen henvise til forsamtale prøverør, eller det kun gyn.?

Noen som har tatt ICSI på St.Olavs?
Hva betalte dere?
Huff, synd man skal tenke økonomi oppi alt dette, men.. [&:]

Mener jeg har hørt at det er en grense på 35 i bmi på offentlige sykehus.. [8|] Kan være jeg tar feil altså..

Er vel egentlig en gyn. som skal henvise til forsamtale - tror nok de fleste sykehus ser at vedkommende allerede har blitt utredet ferdig av en spesialist. Når det er sagt så var det legen min som henviste oss - dette fordi det hadde allerede gått 5 (egentlig 7) år uten at vi hadde blitt gravide og legen min syns ikke vi skulle drøye det noe lenger.

Håper det ordner seg for dere [;)]

Det er som regel gyn. som henviser ja[:)] Men de henviser i form av søknad om assistert befruktning, er ikke alle som er på forsamtale, det kommer ann på hva som er problemet og hvor dere skal[:)]

Hos meg var det min behandlende lege på sykehus..Medfødt lidelse

ORIGINAL: ElinR

hos oss var d min fastlege som henviste til klinikken.

her også, og jeg hadde ingen utredning før jeg kom til klinikken

ORIGINAL: snuppis!

Randålf og fruit har hatt ICSI på St Olav [:)]

Jepp [:)]
Betalte 1500 for gjennomført forsøk. Så kommer all medisinen i tillegg. Tror vi nærmet oss 10.000 denne gangen...
Faslegen henviste til gyn pol, som igjen henviste til st.olavs etter flere pergokurer [:)]

ORIGINAL: småsmurf

Så lenge en klarer det innen tre forsøk, så er det jo ikke problem med pengene[:)]
Voksne folk, med stabil økonomi har ikke problemer med max 15000 (+ 1500 pr for hvert forsøk[;)])

Så det der med 15000,- for medisinene, er for evt. alle tre forsøkene? Alt over får man igjen?
Daaaa så.. Da er jeg med [;)]

Back
Topp