Noen spm om Reductil..?

Ju9ta

Forumet er livet
Dere som har gått på d en stund..
 
Hvor lenge går d før d bynner å "virke"..?
Starta med d for 4 dager siden nå, og tror jeg har gått ned 1.5 kg allerede..[:D]
 
Men føler at jeg hele tiden går sulten?[&:] Skal man gjøre d?? Spiser regelmessig, og litt sunt..(ikke mye usunt hvertfall..) Prøøøver virkelig å drikke mye vann..(er ikke no gla i vann...[:'(][:'(])
 
Å så har jeg de siste 2 nettene hatt skikkelige fæææle mareritt..[:(][:(][&o] 
Er d er engangs tilfelle eller en "virkning" av Reductil??
 
 
Noen??
 
Du..., når du sier det så har jeg drømt mye cræpp i det siste jeg også, helt forferdelige ting, for så å våkne lett. Er oppe flere ganger og sjekker til Oda, noe som ødelegger mye av søvnmønsteret mitt da men. Kan dette ha noe med den å gjøre a trur du? Vet at den kan insomnia[8|]
 
hm.. jeg har ikke merka noe til det-ennå hvertfall, men så har ikke jeg gått så lenge på de heller da. jeg merker kun kvalmen[:'(]
 
Men tror nok at de pillene kan gjøre mye rart med kroppen din ja,så man skal ikke se bort i fra det
 
 
Hmmm.. Jeg er konstant mett, egentlig.[8|] Ikke kvalm heller. Hvis det er lenge siden jeg har spist, så føler jeg meg egentlig ikke sulten, bare tom i magen, hvis du skjønner.
Ikke sover jeg dårlig, heller.
Men for all del, kan jo sikkert være bivirkninger, det. Nå har ikke jeg gått på de mange dagene heller, da.
 
Back
Topp