Noen spm angående Ebay...

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Tenkte å prøve meg på ebay, virker som det er flere og flere som gjør det og jeg har sett mye fint der. Men lurer på litt forskjellig...

Sender de til Norge? Hvor finner man ut det? Og hvordan finner man ut hva frakten blir? Betaler man på forhånd?

Det jeg har sett på er senge-"skjørt" eller hva det heter, taklampe, en veggklokke, og ett gulvteppe. Er slike ting dumt å kjøpe der?:P

Jeg bruker ebay.com og ikke alle sender til norge. Men du kan velge de som gjør det.

betaling foregår via paypal, veldig lett å registrere seg og knytte sammen kontoene.

hvordan velger jeg de som gjør det? Har gått inn på noen ting jeg vil ha, hvordan ser jeg om de sender til norge?

Det står "Shipping:" Der står det om de sender worldwide, europe, norge, bare usa, bare japan, osv. 

Ja der fant jeg det, takk:) Alle jeg var innpå sender til norge. Uff jeg syns det er skummelt å bestille over nett slik:P Er så redd for å gjøre noe feil:P Men det er så mye fint der så det frister veeeldig!:P

En ting til, hva ligger dollaren på nå?

Ok, men om jeg bestiller 5 ting og hver ting koster 199kr så går det fint? Eller er det den totale summen? For jeg tror alle tingene er fra ulike folk:P Jeg er litt smådum på slikt:P

Bestill 1 og 1 vare.. det hadde jeg gjort:) Sånn at du holder deg under 200 kr hver gang..

Jeg bruker ebay.no.. synes det er mer oversiktlig:)

Back
Topp