Noen sp.mål

xeaber

Flørter med forumet
Jippi, første etappe er over, 12 uker i dag [:D][:D][:D]

Har dere gått opp i vekt? Har kun gått opp 1.5kg men magen har vokst og har begynt så vidt med mammaklær.

Jeg sliter fortsatt med trøtthet, kan sove hele tiden, og om jeg går og er trøtt over en lengre stund får jeg hodepine. Hodepinen går over når jeg får lagt meg en halv times /times tid. Merkelige greier. Noen som har det samme?

Noen som har tips til vogn?

jeg skal ha tvillingvogn denne gangen da, men kommer til å velge OTH slik som jeg gjorde forrige gang. Denne vogna er genial! Kommer frem overalt! lett å trille! Stilig 3 hjuling. om man heller liker 4 hjul så er dette min favoritt: emmaljunga carmen i hvitt skinn (kan velge mellom blå, rosa og hvitt trekk inni)

Er selv over de 12 ukene, sliter ikke med trøtthet eller kvalmen lenger, men har konstant et snev av hodepine[&o] Noen dager verre enn andre. Holdt på i over to uker no[&:]

Jeg har emmaljunga city cross med city bag etter snuppa på 2,5. Og er STORFORNØYD med vognen. Vi bruker den enda vi[;)] kjøpte en litt mindre carena vogn men solgte den like fort igjen fordi jeg er så fornøyd med city crossen [:)] veldig lett og god vogn, at den er lett var at krav fra meg, er tungt å løfte en vogn inn og ut av bil, og vet om enkelte som fort har solgt sine f.eks simo vogner til fordelg for lettere vogner, Men samken er som baken delt i to[;)]

Kvalmen er over, men er konstant trøtt og sliten. Har null energi, klarer meg såvidt på jobb[&:] Hodepine har jeg óg hatt i ca 2-3 uker nå. Drikker og drikker, sover og sover, men hjelper ikke.
Vogn kan jeg nok ikke hjelpe deg med dessværre[:)]

Kvalmen har sluppet taket, men jeg, som mange andre, sliter også med hodepine. Jeg har fått beskjed om at det er stress. Må pent roe ned og tenke litt på meg selv. [:)] Ellers er jeg en del trøtt. Jeg har gått ned 3 kg. 

Back
Topp