Noen spørsmål...

Tull@

Flørter med forumet
HEi, jeg er ny her. Har holdt til i andre forum tidligere, og har noen spørsmål angående BV sitt forum. Når man skriver et innlegg i en tråd, abbonerer man ikke automatisk på denne tråden da?? Samme med når jeg starter en tråd...? Hvordan abbonerer jeg? Jeg har skrevet flere innlegg og tråder, men når jeg går på "Mine abbonement", står det "Alle abonneringer er deaktivert for øyeblikket."
Jeg klarer heller ikke legge inn avatar, eller signatur. For når jeg er inne på min profil, og trykker oppdater, står det noe om at brukernavn eller mailadresse allerde er i bruk, prøv i gjen senere.
Hva gjør jeg feil??

det med abonement har jeg ingen peiling på. jeg har aldri brukt det, og vet egentlig ikke hva det er[:-]

men for ikke mange ukene sine hadde bv en del tekniske problemer. Mange fikk og får enda den beskjeden omm at e-postadressen er registrert på en annen bruker. Det du gjør da er å sender en pm til prikken og skriver at du ikke kan lage signatur o.l pga den beskjeden du får. da ordner hun det[:)]

Tusen takk!! Det skal jeg gjøre:)
Abbonement er at da får man en oversikt over hvilke tråder du følger med på, og det kommer automatisk opp hvor det er blitt skrevet et nytt innlegg siden sist du var inne der.

Takk igjen:)

Et slikt abbonement skulle jeg gjerne hatt, hvor får man det? hadde jo vært perfekt[:)]
 Er man borte fra forumet et par døgn, er det jo et dagsarbeid å oppdatere seg![;)] Bra det egentlig for det betyr at det er

Livlig inne på novemberforumet

Jeg har også førsøkt å finne ut av abonnementsfunksjonen for tråder, men har ikke greid å finne den magiske abonnér-knappen (også for tråder man ikke kommenterer men ønsker å følge, og jeg har gått igjennom alle).

Det gjør det jo så vanskelig å følge med på tråder hvis man ikke kommenterer, og hvis man kommenterer mye så må man lete igjen. Man burde jo nesten etterspørre det hos BVs admin, så de kan fikse opp i det så alt funker igjen. Førstemann som finner ut av det må i alle fall rope ut! (hvis vi finner igjen denne tråden da [;)])

Ja det er veldig sant! Har sendt PM til Administrator, så får vi se:)

Prikken sa at abbonement funksjonen foreløpig ikke funker...Håper den kommer i orden snart:)

hvis du klikker på nicket ditt så ser du de siste innlegg som du har svart på  - så da har du i all fall litt peilig på hva som skjedde etter at du har svart på en tråd [:)] (uten å måte lete i en evighet)

Back
Topp