Noen spørsmål.

*Ainamedbaby

Glad i forumet
Hvor mye koster prøverør?
Hvor mye koster medisinen?
Legen har søkt oss inn på St. Olav`s

Vi har tatt forsøkene privat så prisen er jo en helt annen enn offentlig.. Så ikke bli skremt.. [:D]

Selve forsøkene: 24 000 kr
Medisiner: 10 000 - 16 000 kr. Første forsøket betalte vi 10 000 Og tredje forsøket 16 000, det andre var midt imellom der en plass.. [:D]

Medisinutgiftene varierer fra person til person. Veldig individuelt hvor mye hormoner som må til, og hvilke medisiner en bruker.. Så er ingen fasitsvar på det.. [:)]

Masse lykke til med prosessen.. Håper dere lykkes fort.. [:D]

Selvfølge (som Serene skriver) får vi tilbakebetalt alt over 15 000 kr på 3 forsøk i det private også.. [:D]

ORIGINAL: *Aina

Hvor mye koster prøverør?
Hvor mye koster medisinen?
Legen har søkt oss inn på St. Olav`s

Jeg ruger på d første egget og jeg har vel betalt ca 12000 i medisiner. Jeg reagerer lett så hadde ikke store doser..
Brukte synarella nesespray 2 ganger om dagen og hadde 10 dager med puregonsprøyter 125ie. Eggløsningssprøyte pregnyl og 15 dager med progesterongel.
Ikke fått noe regning for behandlingen enda, men regner med den kommer.. blir vel 1500 i egenandel der.
Jeg tilhører St. Olavs...

ORIGINAL: Serene

Medisinutgiftene varierer fra person til person. Veldig individuelt hvor mye hormoner som må til, og hvilke medisiner en bruker.. Så er ingen fasitsvar på det.. [:)]

Masse lykke til med prosessen.. Håper dere lykkes fort.. [:D]

men så lenge dere går offentlig vil dere få refundert medisin utgifter på det som overstiger 15000
vi betalte 1500,- pr forsøk på riksen.(OPU/ET)

menopur er billigst
også kommer gonal F og puregon som er dyrere medisiner.

Signerer her jeg...
Etter uttak skal man bruke en gel også der er det vel  ca 1000kr.
Er på andre forsøket nå og har kommet laaangt over grensen som er 15000kr. Så skal sende kviteringer når innesttingen er gjort.
Men under sprøytingen vil jeg legge til at når en kommer til ul kontroll av folliklene så kan det hende en kanskje må regulere dosen opp, og da kan det koste mere.. Individuellt

Lykke til

vi har betalt 7751kr i medisiner.1500 i egenandel når vi skal til st.olavs. å som litt lengre opp en 1000lapp for gelen.[:)]

Tusen takk for alle svar!![:D]
Gru/gleder meg til å komme i gang. Har en "hjemmelaget" gutt fra før.
Ønsker alle lykke til

Hittil nå har vi brukt 4073 på medisiner, driver å sprayer enda. men regner at det blir noe til, må først på kontroll

Back
Topp