hmmmm... denne var vrien altså!!!
hmmm...
hmm..
ehh hmm...
Var nylig i bryllup og da hadde vi skrevet noe sånt som Masse til lykke med dagen og fremtiden. ihvertfall. ble helt blank her nå. Hadde med noen dikt om kjærlighet+ det verset om tro håp og kjærlighet. godt mulig den blir lest opp i kirken, men synes det e så fint så derfor tok vi d med[:)]
Disse diktene/tekstene hadde vi i kortet[:)] Kanskje du kan bruke noe her?
E vanskelig å skrive i bryllupskort synes eg.
Prøv å skriv fra hjertet. Siden du e forlover regner eg med dere e gode venninner. Hadde eg skrevet til noen av venninnene mine(de e singel så e nok leeenge til de ska gifte seg) så hadde d blitt veldig personlige kort.
Fått med hvor glad jeg er i de, at de må nyte livet og hverandre og selvfølgelig ta vare på kjærligheten og hverandre. Så ville eg nok skrevet noe som stor kosemoseoverdose fra ........ for da blir d ikke så høytidlig! føler når d e nære venner så ska man ikke skrive etter boken, men av hjertet. skriv d du føler for å skrive[:)]
Hvor mye en forlover bør gi i gave?!?...
d du føler for. pris e ikke viktig føler eg. kjøp noe som betyr noe som du vet de vil bli glad for. men eg ville sagt minimum 500kr.
ska være forlover til kusinen min til neste vår. har ikke tenkt over på hvor mye vi kommer til gi, men ser for meg 1000kr siden eg e forlover. ellers hadde d nok blitt 500kr som vi gir ellers til venner/søskenbarn.
har og tenkt på å gi en personlig ting til min kusine siden eg e forloveren hennes. for å vise at eg setter pris på oppgaven eg har fått og at eg e glad i henne.
håper dette hjalp noe[:)]
D første du spurte om var alt for vanskelig for meg nå på morgenkvisten!
Fingre flettes
I en lydløs
Kjærlighetserklæring,
Lover evig lojalitet
Og troskap.
Håndflater hvisker
Velvalgte ord
Kjærtegner
Ømt
Hverandre.
Og i en liten
evighet