Noen spørsmål...!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Spørsmål nummer 1: jeg har plutselig fått mye luft i magen og er hyppigere på do(nummer 2) i tillegg til at jeg har en del vonde kynnere, kan dette være "noe på gang" tegn?:p Spørsmål2: har ikke noe med baby, fødsel eller noe; jeg kjøpte i dag stavmikser med ulike deler til, men keg finner ikke ut om den kan knuse frossen frukt til smoothie eller ikke, noen som vet? Er en wilfa sm-1fp (eller -1pf, litt usikker nå) Håper noen kan svare på disse to spørsmålene:)

svar på nr 2: tror ikke du kan kutte is med denne... så ville kanskje ikek tatt sjansen på frossen frukt heller.. men hvis de er litt tint? står i bruksanvisningen dette: "Kutt ikke ekstremt kompakt mat som isbiter, muskatnøtt, kaffebønner og korn"

muffinsdronningen skrev:
svar på nr 2: tror ikke du kan kutte is med denne... så ville kanskje ikek tatt sjansen på frossen frukt heller.. men hvis de er litt tint? står i bruksanvisningen dette: "Kutt ikke ekstremt kompakt mat som isbiter, muskatnøtt, kaffebønner og korn"

står også at selve staven kan brukes til bla milkshake, derfor ble jeg litt usikker på om den kan brukes til frossen frukt :P

iskrem er nok ikke like hardt som isbiter.....
men frukt er kasnkej litt mykere? iallefall hvis du venter 10 min?

Heleneholt skrev:
Spørsmål nummer 1: jeg har plutselig fått mye luft i magen og er hyppigere på do(nummer 2) i tillegg til at jeg har en del vonde kynnere, kan dette være "noe på gang" tegn?:p Spørsmål2: har ikke noe med baby, fødsel eller noe; jeg kjøpte i dag stavmikser med ulike deler til, men keg finner ikke ut om den kan knuse frossen frukt til smoothie eller ikke, noen som vet? Er en wilfa sm-1fp (eller -1pf, litt usikker nå) Håper noen kan svare på disse to spørsmålene:)

til nr 1

jeg hadde noen dager med skikkelig dårlig mage, og var ofte på do(2),og hadde massse luft...huff....mange sier at dette er tegn på modning, men dette er nå 4-5 dager siden og ikke noe har skjedd....men jeg tror at kroppen modner veldig før noe skjer, og da tror jeg man kan føle seg kvalm, svimmel, mye på do og ha 2, kansje mye diare også.
Så det er nok noe som er på gang....men dessverre kan på gang ta litt tid hehe...

spm.1: kan være at kroppen forbereder seg :) jeg er litt lik der, går litt opp og ned med nr.2 og kvalmen og jordmor sa at det var nok modning/ forberedelse til fødsel :D 

spm.2: aner ikke, men vil tro du kan bruke den til iskrem og halvfrossen frukt?!

1) Jeg har vært sånn lenge så er usikker på hvor mye tegn det er, jeg tror det er fordi babyen tar så stor plass nå.
2) Det eneste som har funket på isbiter og frossen frukt her er kraftig food prosessor. Blender har blitt ødelagt her av det i hvertfall, så jeg kan ikke tenke meg at en stavmikser er beregnet på dette, og pga mine egene erfaringer ville jeg ikke prøvd i frykt for å ødelegge den. 

Back
Topp