Noen spørsmål som eg lurer på

VilSåGjerne

Forumet er livet
dette med mens når eg bruker nese spray......

* hva vist mens ikke kommer? hva da?

Var på apoteket og hentet ut alle medisinene mine.....

Fikk med meg 2 bokser med crinone,det vil si 30 stykk. har eg brukt for alle de???[8|]

den pregnyl, ikke fortell meg at eg skal sette den sjøl?????? for det kommer aldri til å skje,det kan eg bare love dokkar......[&:]

tusen takk nesing[:D]

får vel ringe hausken en dag da..... eg begynte på sprayen 29 januar...... og det står i papirene mine at eg skal starte på sprøyten den 13 februar.......

men eg tror ikke at de har nevnt noe om mens te meg....[8|]

ringer i morgen eg[:D] hihi

dette med mens når eg bruker nese spray......

* hva vist mens ikke kommer? hva da?
da ringer du clinikken dagen før sprøyte start, og det som skjer er bare at du må fortsette litt lenger med nedreguleringen fra nen dager til en uke.

Var på apoteket og hentet ut alle medisinene mine.....

Fikk med meg 2 bokser med crinone,det vil si 30 stykk. har eg brukt for alle de???
[8|]

He,he, du kommer til å bruke opp alt sammen. Dag for uttak 2 om kvelden, og jeg skal fortsette i 16 dager etter uttak med en om morgenen og en om kvelden, dvs at jeg fikk 3 pakker, dersom gravid fortsetter jeg lenger med Crinoine.

den pregnyl, ikke fortell meg at eg skal sette den sjøl?????? for det kommer aldri til å skje,det kan eg bare love dokkar......[&:]

Den er ikke så mye værre enn puregon, du gjør bare slik:
Ta en pulver flaske og en veskeflaske frem fra kjøleskapet 1 time før du skal sette sprøyten.
Du har sikkert fått en plastik dings som du skal brekke av toppene med, dersom ikke be om å få det på klinikken din, det fikk jeg.
Da tar du enden som ikke er helt åpen ned på flaskene ned til merket, den største med prikk på så sett flasken med prikken mot deg. Brekk av fra deg, men væ forsiktig så du ikke mister flasken.
Men husk den med væske at du må riste ned vesken så det ikke er noe i toppen på flasken den delen du brekker av.
Jeg anbefaler at du starter 5 minutter før du skal sette den så har du tid på deg til å gjøre sprøyten klar.
Brett opp genser og blott magen så du slipper å tenke på dette etterpå.

Først setter du den store sprøyte spissen på sprøyten (rosa farge), suger opp vesken, sprøyter dette ned i den med pulver,
suger allt opp i sprøyten det gjør ikke noe om at du har luft rom i sprøyten over veskemiksen nå.
Snu sprøyten slik at du har sprøytespissen opp i luften, ta av sprøytespissen og sett på den lille sprøytespissen/nålen på(brun farge).
Nå presser du forsiktig opp sprøyten slik at luften går ut av sprøyten, fortsatt hold sprøyten med spissen opp.
Når vesken nesten er oppe bank litt på srøyten få ut bobler, press vesken lenger opp, bank ut boblene igjen,
fortsett til du får en dråpe eller to ut av sprøyte spissen, er det fortsatt bobler å se så bank på sprøyten i overkant til det har forsvunnet.
Se på klokken, dersom det er sprøyte tid nå så setter du den i magen under navlen, husk å ta magefette mellom fingrene på samme måte som med Puregon pen, sett nålen rett inn i fettet, vent et par sekunder så sprøyter du sakte og jevnt væsken inn i magen.
Vent deretter 6-8 sekunder før du tar sprøyten ut.
Vanskeligere var det ikke, men du blir forklart på klinikken din hvordan du skal gjøre dette.

Back
Topp