Noen spørsmål om hjertelyd

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Har du hørt hjertelyd?
Når hørte du den første gang?
Hvor mange slag lå den på?

Jeg har ikke hørt den i dette svangerskapet. I forrige fikk jeg høre den i uke 16. Neste legekontroll er i uke 17, så da får jeg nok høre det denne gangen. Husker ikke hva hjertelyden lå på første gang sist, men jevn over lå det på ca. 140 hver gang.

·Frosken· nr to i mage skrev:
Har du hørt hjertelyd?
Når hørte du den første gang?
Hvor mange slag lå den på?

Dette lurer jeg også på :)

Forrige gang var jeg rundt 13 uker da jeg hørte den hos jordmor første gang, lå på 180 i snitt ca, og det var jente.

Har hørt den tre ganger. 7+6 på UL, 13+0 og 14+2 med Angelsound hjemme. Har kun telt slagene en gang (idag) og tror de lå på ca. 150.

Jeg hørte hjertelydene skikkelig for første gang i går.
Da var jeg 11+4 på vei.
Men vet ikke hvor mange slag det lå på.
Hørte med egen doppler, og jeg telte ikke etter.Det var som musikk for ørene <3<3<3

1.svangerskap hørte jeg den rundt uke 11-12 , husker ikke hva den lå på da.. (Gutt) 
Fra uke 17 ca, så lå den jevnt på 148, 144 osv.. 
2. svangerskap hørte jeg den i uke 10, da lå den på 170 ca..  (Mest sannsynlig gutt denne gangen også, ifølge ul)

Første svangerskap hørte jeg den hos lege i uke 13. Lå på ca 150, og det var gutt.

Har ikke hørt noe enda, og skal ikke på mer kontroller før etter jul, så regner ikke med å høre den enda heller.... 

Første svangerskap hørte jeg den først i uke 12 da lå den på 150 slag, det blei jente.

Nå hørte jeg den første gang i uke 8, den ligger gjevnt på 150-160 slag, vet ikke hva det blir enda;)

Jeg hørte min på ul i uke 12, da lå den på 164

Hørte hjertelyden i går på min doppler ( 10+2 ) Og da lå den på ca 180. Vakker musikk;)

Hørte den for første gang i går! <3
Fantastisk!!
Telte hjerteslagene til ca 160 slag i minuttet :)

Jeg prøvde å høre i dag.. Er 9+6 men jeg klarte bare å finne min egen:/ er ikke helt sikker på hvor jeg skal holde angrlsound for å klare å finne den...:(

Back
Topp