Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sovet i sykehustrøyene, løse og luftige og lette å amme i. Ville ikke kjøpt inn for mye ammebh. Lurt å bare ha et par de første ukene til produksjonen har stabilisert seg. Personlig har jeg brukt vanlig bh fra bebis er 2-3 uker, så jeg klarer meg med en som jeg skyller opp hver kveld. Fra HM
Jeg har pakket med ny pysjbukse og en lang singlett( perfekt for amming) å veldig deilig med pysjbukse når man sitter i sengen. Å som ikke strammer
Har pakket med 2 ammebher, en fra triumph og en fra Cubus( uten spiler) myke og gode!
Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
har ikke pakket noe men tar nok ikke pysamas med.. Blir nok å gå i tigths og sykehuskjote. og en ammebh.. 2?!? bytter nok neppe hver dag og vi får bare ligge 2-3 døgn så... Tok aaaalllt for mye med sist, og ble ett slit og drasse alt hjem igjen..
På sykehuset ville jeg hatt med 2 ammebh'er og 1-2 ammesingleter. Etter fødsel vil hormonene gjøre at produksjonen av svette går i taket, baby gulper, og hvis du får melk tidlig blir du sannsynligvis gjennomvåt på natten. Jeg kommer til å ha med kosebukse, men ikke til å sove i. Nattkjole med stropper er jo greit, da kan du bare dra ned kjolen når du skal amme, men likevel være tildekt nedentil (jordmødre som kommer inn om natten).. Ellers kommer jeg til å ha med noen gravidbukser og vanlige klær - denne gangen vil jeg ikke se ut som en dass når jeg går rundt i gangene/kantinen slik som sist Vi fikk bleier på SUS forrige gang, så håper og tror det er slik nå også Bare husk for all del at det er DU som må kjøpe nettingtruser til fødselen/etter fødselen, så det må du ha klart allerede før (de har også på sykehusapoteket da)