Noen spørsmål ang julekurven til farmor

ORIGINAL: ksild

kaffi og twist er alltid storsuksess! en god dusjsåpe, shampo, balsam, krem, badeolje om ho har badekar, lys til å tenne i en mørk vinterkveld, duk, småkaker, diverse matvarer, kjeks, truser (hehe), strømpebukse, hmmm....

Supert!!

ORIGINAL: AnneK28

God olje
fotkrem - fotpleieprodukter
ny parfyme
Kremer, god bodyscrub, lotion,
aromaterapiprodukter etc
sett med ulike oljer, eten mat eller kroppsoljer
varmepute
lue/skjerf/votter
engel
hjemmelagd dekorasjon/krans av tørket frukt, krydder og nøtter - lukter deilig og ser flott ut
bok - født i 50-tallet, 40 tallet etc
verdens beste bestemor - bok

supert!!

Sylte, Ribberull, Gammalost, Dadler, Fiken, Svisker
(dette kan du ha i kjøleskapet, å putte i julemorgenen om du skal gi den på julaften, dette holder seg ute av kjøleskapet i et par timer. Så noen på tv som gjorde det, de sa det holdt om du pakket inn om morningen, og de åpnet gaven på kvelden)

En flaske gløgg og pose med nøtteblanding?

Sånn rund rød hvitost (edamer? typisk juleost[:)])
Bilde av ungene[:D]
STOR twistpose (29kr på europris, 39kr de fleste andre steder)
Evt annen konfekt? (hvis hun liker baileys har de kommet med baileys konfekt på rema iallefall) eller after eight?

Julestjerne (blomst)

Hjemmelagd julekaker/marmelade/kompotter o.l. enten på glass eller pakket i cellofan[:)]

ORIGINAL: Mayen82

Sylte, Ribberull, Gammalost, Dadler, Fiken, Svisker
(dette kan du ha i kjøleskapet, å putte i julemorgenen om du skal gi den på julaften, dette holder seg ute av kjøleskapet i et par timer. Så noen på tv som gjorde det, de sa det holdt om du pakket inn om morningen, og de åpnet gaven på kvelden)

En flaske gløgg og pose med nøtteblanding?

Sånn rund rød hvitost (edamer? typisk juleost[:)])
Bilde av ungene[:D]
STOR twistpose (29kr på europris, 39kr de fleste andre steder)
Evt annen konfekt? (hvis hun liker baileys har de kommet med baileys konfekt på rema iallefall) eller after eight?

Julestjerne (blomst)

Hjemmelagd julekaker/marmelade/kompotter o.l. enten på glass eller pakket i cellofan[:)]

Suuupert!!

Her har vi lagd sånn kurv tidligere, men i år lagde jeg og min søster hjemmelaget vinterkompott (masse tørket frukt og greier kokt i appelsinjuice, med julekrydder og kanelstang), rabarbra og jordbær-marmelade, og hjemmelagd frokostblanding[:D]
Det får onkler, tanter og besteforeldrene våre[:)] Har laget egne ettikketter vi limer på glassene med kompott og syltetøy, og fine papirposer med grynene oppi, med egen etikkett[:D]
(og så får de bilde av snuppa)

tørket frukt generellt pleier gamle å like[;)] (mamma og pappa e 62 og elsker deg, samme med besteforeldrene mine på 80+ og 90+[:D])

Eneste jeg hvet mine besteforeldre liker å få er. Godteri, kremer, oljer, lys, kakao, sokker, flaxlodd, te, kaffe, bøker... de liker nok masse mere som jeg ikke husker..hehe

du må visst bytte ut julekurv med jule trailer snart.. var så mange gode forslag her[:)]

ORIGINAL: knerthen

Eneste jeg hvet mine besteforeldre liker å få er. Godteri, kremer, oljer, lys, kakao, sokker, flaxlodd, te, kaffe, bøker... de liker nok masse mere som jeg ikke husker..hehe

Goooode forslag! Kjøpte en håndkrem og røkelse i dag faktisk. Flaxlodd var en god ide! Hmm.. tror jeg må gå over og se hvor mye jeg allerede har brukt jeg sånn at det ikke blir tåpelig mye og dyrt. Men dette var jo gøy da! Gleder meg til å pynte kurven (kassa). Har en plan om åssen jeg skal gjøre det. Tar bilde og vider når den er ferdig. [:D]

ORIGINAL: valentinesbaby

du må visst bytte ut julekurv med jule trailer snart.. var så mange gode forslag her[:)]

Ja, veldig mange gode forslag! Nesten for mange, hehe.

Back
Topp