Noen spørmål om mensen .....

*Bambi*

Elsker forumet
1. Går dere opp i vekt?
2. Økt behov for mat (snop ol.)?
3.Humørsyke?
4. Smerte ? (Isåfall, hva bruker dere for å lindre smertene??)

Etter jeg fikk nr 3 kjente jeg ikke noen symptomer på mensen. Men nå !! Jeg er helt gåen i korsryggen og i eggstokkene.!!

ORIGINAL: *Bambi*

1. Går dere opp i vekt?
2. Økt behov for mat (snop ol.)?
3.Humørsyke?
5. Smerte ? (Isåfall, hva bruker dere for å lindre smertene??)

Etter jeg fikk nr 3 kjente jeg ikke noen symptomer på mensen. Men nå !! Jeg er helt gåen i korsryggen og i eggstokkene.!!

1. Ja, mellom 1-2 kg [:'(] Går de ned igjen rett før den er ferdig.
2. Litt søthunger i begynnelsen
3. Nei, igrunnen ikke
4 (du skrev 5, men jeg skriver 4 [:D]) Etter fødsel merker jeg ingen smerter! Blør mye mer, men ikke vondt.

1. Går dere opp i vekt? Tror ikke det, blir bare mer oppblåst isåfall
2. Økt behov for mat (snop ol.)? Tja, jeg har økt behov for snop hele tiden [>:] Merker ikke om det er mensen eller ikke
3.Humørsyke? Nei, mer når jeg ikke har mensen
5. Smerte ? (Isåfall, hva bruker dere for å lindre smertene??) Korsryggen slår seg vrang. Bruker varmeflaske, i verste fall paracet eller ibux.

Jeg tror jeg øker litt i vekt, for jeg kjenner på buksene at jeg er et hakk større.
Jeg merket det mer før at jeg ble snop-lysten, det har avtatt litt med alderen.[8D]
ikke humørsyk
Jeg er ikke plaga nå, men før jeg fikk barn var jeg kjempeplaga. Jeg hadde så vondt at jeg kasta opp[:'(]
Naproxen ble min redning, og den anbefaler jeg til alle som er plaga med mensverk!

1. Går dere opp i vekt? Nei, men blir oppblåst
2. Økt behov for mat (snop ol.)? Ja!
3.Humørsyke? Ikke når jeg har mensen, men uka før
4. Smerte ? (Isåfall, hva bruker dere for å lindre smertene??)Ja, i magen, korsryggen og musa[8D] Bruker ingenting for å lindre smerten..

ORIGINAL: camika

Jeg tror jeg øker litt i vekt, for jeg kjenner på buksene at jeg er et hakk større.
Jeg merket det mer før at jeg ble snop-lysten, det har avtatt litt med alderen.[8D]
ikke humørsyk
Jeg er ikke plaga nå, men før jeg fikk barn var jeg kjempeplaga. Jeg hadde så vondt at jeg kasta opp[:'(]
Naproxen ble min redning, og den anbefaler jeg til alle som er plaga med mensverk!

Hvor får man tak i det? Uten eller med resept?[:)]

ORIGINAL: *Bambi*

ORIGINAL: camika

ikke humørsyk

Hvor får man tak i det? Uten eller med resept?[:)]

Reseptfritt på apoteket[:)]

Back
Topp