Noen son har vært i Kroatia?

x1xSnuppa1986

Blir kjent med forumet
Sambo og jeg vurderer restplass til Kroatia i sommer. Er det noen som har vært der som kan fortelle litt om landet?:)

Vi var på øya Brac, i byen Bol. Var en veldig fin og rolig plass, med go mat :) Anbefales...

Nydelig land! Jeg dro med fly til Split og med båt fra Split til øya Hvar. Vil gjerne tilbake!

Greit å reise kollektivt, ikke så billig med taxi.
Ta med badesko pga kråkeboller i havet!

åh... jeg har vært på ferie i Kroatia fire år på rad... Verdens nydeligste land... Helt forelsket [:)]... Masse sol, hyggelige mennesker, fin arkitektur, RENT hav med akkurat passe temperatur... Makarska er veldig fin, og der er det varmt... Vakre fjell... Elsker Kroatia... Anbefales hjertelig!!!

Mamma, pappa og mine tre søsken skal ned i sommer, og vi vurderer å leie leilighet der til neste år. Har bare hørt positive ting om landet, så gleder meg til å oppleve det selv.

Jeg og en venninne var der sommeren 04. Stille og rolig sted, men husker ikke helt hva stedet heter.

vi vurderer å reise til kroatia..
men når er det best å reise? på disse tider av året?

ORIGINAL: _ms_

vi vurderer å reise til kroatia..
men når er det best å reise? på disse tider av året?

I følge de største reiseoperatørene sine sider så er det best å dra til Kroatia fra slutten av mai til begynnelsen av september [:)]

Back
Topp