noen somjobber i butikk/matbutikk her??

*Frk.Mamma

Gift med forumet
hva er lønnen?? timelønn? ansiniteten din og jobber du fullt??

jobber som butikkslakter tru eg har lønnstrinn 6 + fagbrev tilegget

ORIGINAL: chl

jobber som butikkslakter tru eg har lønnstrinn 6 + fagbrev tilegget

oki ja jeg vill søke her oppe har null annsinitet og ikke noe fagbrev eller noe. men får 4 års annsinitet jan om et år da

opp

For all del IKKE ta deg jobb på Kiwi!![&:] Mannen tjener 129 kr i timen, jobber ofte overtid når man må stenge og får ikke overtidsbetalt.. han jobber for det meste kveld og får ikke noen som helst tillegg[>:] Man må visst jobbe 100 % for å få det[>:] Han føler han sliter seg ut uten å få nesten noen ting for det...

ser etter en annen jobb, men ikke lett med slike deltidsjobber

ORIGINAL: Qualitas

For all del IKKE ta deg jobb på Kiwi!![&:] Mannen tjener 129 kr i timen, jobber ofte overtid når man må stenge og får ikke overtidsbetalt.. han jobber for det meste kveld og får ikke noen som helst tillegg[>:] Man må visst jobbe 100 % for å få det[>:] Han føler han sliter seg ut uten å få nesten noen ting for det...

Jobber han over 12 timer i uka har han krav på det. Med mindre de har "bakt det inn" i timeslønna.

Er han organisert i Handel og Kontor?

jeg jobber 60%fast i coop dagligvare. Har vært ansatt siden 2003. Har en timelønn på 155kr + e del UB tillegg. Jobber en del kveld og annenhver helg.
Får 21kr ekstra i timen etter kl 18 på ukedagene.
Får 42kr ekstra i timen lørdager mellom kl13-16
Får 84kr ekstra i timen lørdager etter kl 16.

Jobber noen 16-20.30 vakter på lørdag, og det er gode penger [;)]